וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה בג'דיידה מכר: שוטר ירה למוות בתושב הכפר שניסה לדקור אדם אחר

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 10:21

מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי עבד אל כרים בסל, בן 54, נורה למוות על ידי שוטר לאחר שזה הבחין בו שולף חפץ חד במטרה לדקור את אחד המעורבים בקטטה - שהתפתחה בין משפחות בכפר שבגליל המערבי. עבד נורה בחזהו ונפצע תחילה באורח אנוש - אולם לבסוף מותו נקבע בשטח

בוידאו: הרצח בג׳דיידה מכר/על פי סעיף

עבד אל כרים בסל, תושב ג'דיידה מכר בן 54, נורה למוות לפנות בוקר (שבת) על ידי שוטר - לאחר שככל הנראה היה מעורב בקטטה בשכונת ברבור שבכפר. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי במשטרה קיבלו דיווח על קטטה שהתפתחה בין משפחות בכפר שבגליל המערבי - שוטרים שהגיעו לזירה, הבחינו באחד המעורבים שולף חפץ חד במטרה לדקור אדם אחר. בתגובה, אחד השוטרים ירה לעברו.

החשוד בניסיון דקירה, שנורה על ידי השוטר בחזהו, נפצע תחילה באורח אנוש והובהל לקבלת טיפול רפואי על ידי צוות טיפול נמרץ של חיאן. אולם הצוות שהוזעק לזירת האירוע, הגיש לחשוד שנפצע טיפול רפואי, וניסה לבצע בו פעולות החייאה - אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

הרצח בג׳דיידה מכר. יואב איתיאל
השוטר הבחין בעבד מוציא חפץ חד - וירה. ג׳דיידה מכר, ארכיון/יואב איתיאל

בארגון "יוזמות אברהם" שעוקב אחר קורבנות האלימות בחברה הערבית, מסר בעקבות האירוע: "בעקבות הדיווחים על מותו של עבד אלכרים בסל, שנורה ע"י שוטר בג'דידה מכר - 63 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 61 אזרחים, ו-2 תושבים".

עוד הוסיפו בארגון כי 55 מהקורבנות נורו למוות, 16 מהקורבנות היו בני פחות מ-30 ו-2 מהם נשים. בתקופה המקבילה אשתקד היו 60 קורבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully