וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן: חשבתי לשים קץ לחיי אחרי מותן של אשתי ובתי

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 11:47

בריאיון גלוי לב, סיפר נשיא ארה"ב לאיש הרדיו הווארד שטרן על הקשיים שבהם התמודד עם מותן הטראגי של אשתו הראשונה ובתו הפעוטה בתאונת דרכים. "אתה לא צריך להיות משוגע כדי להתאבד"

בווידאו: ביידן במסר לישראל: סיוע הומניטארי לעזה לא יכול להיות קלף מיקוח/צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן חשף כי עלתה במוחו המחשבה לשים קץ לחייו אחרי שאשתו הראשונה ובתם הפעוטה נהרגו בתאונת דרכים. בריאיון גלוי לב בצורה יוצאת דופן עם מגיש הרדיו האוורד סטרן, נזכר ביידן בייאוש שאחז בו עם מותן של ניילה ובתם נעמי בת 12 החודשים, כולל שתייה לשוכרה - אף שהוא מעולם לא שתה אלכוהול.

"נהגתי לשבת שם ולחשוב, 'אני הולך להוציא בקבוק וויסקי'", אמר ביידן. "'אני הולך פשוט לשתות את זה ולהשתכר'".

"רק חשבתי על זה; אתה לא צריך להיות משוגע כדי להתאבד. אם היית בפסגת ההר, אתה חושב שלעולם לא תהיה שם שוב". הוסיף ביידן. "חשבתי, "תנו לי פשוט ללכת לאנדרטה של דלאוור [גשר] ולקפוץ'" משם.

ביידן עודד את אלו שנאבקים בבעיות נפשיות לפנות לטיפול.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בבית הלבן בוושינגטון, 13 בדצמבר 2023. רויטרס, עיבוד תמונה
"הרגשתי שהייתי בפסגת הר, ושאני לעולם לא אהיה שם שוב". נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן/עיבוד תמונה, רויטרס

הריאיון הפתיע רבים מכיוון שהוא לא היה כתוב בלוח הזמנים הציבורי של ביידן. הוא בילה את הלילה של יום חמישי בניו יורק לאחר שהשתתף בגיוס כספים בהנחיית השחקן מייקל דאגלס.

שטרן שאל את ביידן שאלות נוספות סביב חייו האישיים והמקצועיים, כולל פגישתו עם אשתו הראשונה, משחקי פוטבול וסיפורים על הגמגום שלו בעת שהיה ילד. הוא גם דיבר על התקופה שלו בלימודי משפטים, שבה כינה את עצמו "טמבל" על כך שלא התייחס ברצינות ללימודים, כולל זריקת ספרי לימוד.

שטרן שיבח את ביידן ומשפחתו שוב ושוב במהלך הראיון הידידותי ברובו, וסיקר גם את תקופתו של ביידן כסנגור ציבורי, את נכונותו להשתתף בעימותים טלוויזיוניים עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לקראת הבחירות בנובמבר ואת מחשבותיו על בית המשפט העליון, שאותו כינה ביידן "אולי השמרני ביותר אי-פעם".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
הצהרת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. 25 באוקטובר 2023. רויטרס
״תכנית הרדיו של שטרן היא אירוע תרבותי חשוב עבור המצביעים שלהם אנחנו זקוקים נואשות״/רויטרס

"אדוני הנשיא - תראו אותי, יושב עם הנשיא", אמר שטרן סמוך לסיום הראיון. "תראו אותי, יושב עם הווארד שטרן", הגיב ביידן.

בחלקים הקלילים יותר של הריאיון, שטרן אף שאל את ביידן אם הוא אי-פעם נכנס לפייסבוק כדי לחפש נשים שאולי דחו אותו בעבר כדי להתפאר בכך שכיום הוא המנהיג החזק ביותר בעולם. ביידן צחק מהשאלה.

שטרן, כך דווח בעבר, חיפש ראיון עם ביידן במהלך הקמפיין של 2020, שלא יצא לפועל. שטרן היה בעבר מיודד עם טראמפ, אך במרוצת השנים הוא הפך למבקר בולט של הנשיא לשעבר. פול טנצ'ר, לשעבר יועץ של סנאטור דמוקרטי, כתב ב-X כי תכנית הרדיו של שטרן "היא אירוע תרבותי חשוב עבור המצביעים שלהם אנחנו זקוקים נואשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully