וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוקירים את הגיבורים שבזכותם אנו כאן": מבצע "פרח לניצול" בבית שמש יוצא שוב לדרך

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 0:36

הרעיון למבצע "פרח לניצול" נהגה בתקופת הקורונה, אז היה צורך דחוף להפיג את בדידותם של הקשישים ובהם גם ניצולי שואה. במסגרת המבצע, מתנדבים מגיעים לבתים של ניצולים לקראת התפילה ובידם פרח אחד, הם משוחחים איתם ועומדים איתם בצפירה. "רוצים להגיד להם תודה"

בווידאו: ניצול השואה יוסף אפרת במסר לחיילות וחיילי צה"ל/באדיבות המשפחה

בתקופת הקורונה, עסקו במנהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית בית שמש בפעולות רבות כדי להפיג את הבדידות של אוכלוסיית הקשישים בעיר. כשיום השואה באותה שנה התקרב, הצורך בחיזוק הקשר עם ניצולי השואה בעיר התחדד אף יותר. במנהל הרווחה יחד עם רשת המרכזים הקהילתיים בעיר בית שמש החליטו אז ליזום מבצע "פרח לניצול" - עשרות רבות של מתנדבים, בני נוער ומבוגרים, קיבלו פרח אחד וכתובת של ניצול שואה אחד והגיעו אליו לקראת שעת צפירת הזיכרון, שוחחו עמו ועמדו עמו בצפירה. "קיבלנו תגובות מדהימות ומרגשות על המבצע פרח לניצול" מספרים במנהל הרווחה בעירייה. "תשומת הלב הזאת ביום המיוחד הזה עשתה הרבה טוב לניצולים".

מבצע פרח לניצול בבית שמש. עיריית בית שמש, אתר רשמי
עשה טוב לניצולים. מבצע פרח לניצול בבית שמש/אתר רשמי, עיריית בית שמש
מבצע פרח לניצול בבית שמש. עיריית בית שמש, אתר רשמי
מבצע פרח לניצול בבית שמש/אתר רשמי, עיריית בית שמש

לקראת יום השואה המתקרב בצל מלחמת "חרבות ברזל", החליטו במנהל הרווחה בבית שמש יחד עם רשת המרכזים הקהילתיים בעיר לשוב ולחדש את המבצע "פרח לניצול". "השנה תחושת הבדידות שבה והתעוררה מחדש ובעוצמה משמעותית. בימים בהם אנחנו מעריכים ומוקירים מעשי גבורה של רבים אסור לנו לשכוח את אלו הגיבורים שבזכותם אנחנו כאן. לכן גם השנה המתנדבים שלנו יפקדו את בתיהם של ניצולי השואה בעיר, יעניקו להם פרח ובעיקר יאמרו להם תודה" הוסיפו מארגני המיזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully