וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים הדליקו מדורה מול ביתו של גנץ: "הישארות בממשלת הכישלון - הפניית גב לציבור"

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 14:28

2 מפגינים נעצרו בחשד לתקיפת שוטרים באירוע, בו קראו המוחים לשר ומפלגתו לפרוש מהקואליציה. אמו של חטוף: "אם גנץ ויתר על החטופים אז שיודה שנכשל בהחזרתם". מובילי ההפגנה: "המלחמה העזה נגמרה בשקט אבל אצלנו הצפון והדרום תחת אש. זה הזמן למנהיגים, לא לעציצים"

מפגינים ומפגינות מחוץ לביתו של השר גנץ קוראים לו לפרוש מהממשלה/דורשינוי

מפגינים, בהם חיילי מילואים ובני משפחות חטופים, הגיעו היום (שישי) להפגין מול ביתו של שר בני גנץ בראש העין, זאת בדרישה שהוא ומפלגת המחנה הממלכתי יפרשו מידית מהקואליציה. במהלך ההפגנה הבעירו המפגינים מדורה מחוץ לבית של השר, ושניים מהם נעצרו בחשד לתקיפת שוטר והפרת הסדר. "הישארות בממשלת הכישלון הזו מהווה הפניית גב לציבור שקיווה לראות תיקון ושינוי", מחו.

יפעת קלדרון, בת דודתו של עופר קלדרון שחטוף בעזה, הדליקה את המדורה מחוץ לבית: "נבעיר את המדינה כל זמן שחברי הקבינט מפקירים את החטופים בידי החמאס - האחריות לחיי החטופים היא על כל חברי הקבינט", אמרה.

עינב צנגאוקר, אמו של מתן השבוי בעזה, הנוכחת בהפגנה אמרה במהלכה: "203 ימים יותר מדי שבני מוחזק בידי החמאס. גנץ נכנס במטרה להבטיח שמטרות המלחמה יושגו אך עד כה 133 חטופים נמקים בעזה וחמאס לא מוטט. אם הסיבה שגנץ ואייזנקוט נשארים היא על מנת להכשיר את טרפוד העסקה בידי נתניהו, אין כל סיבה שימשיכו לשבת סביב השולחן". היא הוסיפה, "אם גנץ ויתר על בני ושאר החטופים מבלי לעדכן אותנו, אז שיאזור אומץ ויודה כי גם הוא כשל בהחזרת החטופים".

מפגינים ומפגינות מחוץ לביתו של השר גנץ קוראים לו לפרוש מהממשלה

26 באפריל 2024. דורשינוי, אתר רשמי
המדורה שהודלקה ליד הבית בידי המפגינים, היום/אתר רשמי, דורשינוי
מעצר מפגינים במחאה להשבת החטופים מול בית השר בני גנץ בראש העין 26 באפריל 2024/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

נדב זלצברגר, ממארגני ההפגנה ודובר תנועת דורשינוי אמר במהלכה: "אנו קוראים לשר גנץ לקחת אחריות ולהוות דוגמה. נכון שהוא לא ישב בממשלה ברגעים שקדמו לאסון השביעי באוקטובר, אך מאז הצטרפותו לקואליציה הזו, הוא חולק באחריות המלאה למחדליה. הגיע הזמן לומר די". הוא הוסיף, "ישראל זקוקה בדחיפות לממשלה חדשה, מתפקדת, שתדע להתמודד עם האתגרים מבית ומחוץ מתוך ערנות, נחישות ואחריות, ושתשיב את האמון האבוד של אזרחי ישראל במנהיגיהם. הצעד האמיץ שלך היום, הוא התקווה של כולנו לעתיד".

מפגינים ומפגינות מחוץ לביתו של השר גנץ קוראים לו לפרוש מהממשלה

26 באפריל 2024. דורשינוי, אתר רשמי
ההפגנה מול ביתו של גנץ, היום/אתר רשמי, דורשינוי

"זה הזמן למנהיגים, לא לעציצים", אמר יניב סגל, מוביל החזית הורודה. "המלחמה בעזה נגמרת בשקט, העזתים חוזרים לחוף הים ואצלנו הצפון והדרום עוד תחת אש בזמן שהחטופים נמקים בשבי. גנץ - הגיע הזמן לצאת מממשלת האסון ולקרוא לבחירות במושב הקרוב. ההפיכה המשטרית ממשיכה בחסות הלחימה. למען החיילים, החטופות והדמוקרטיה הישראלית - צאו מהממשלה".

ההפגנה מובלת על ידי תנועת "דורשינוי", "בונות אלטרנטיבה", החזית הוורודה, מטה המאבק - חופשי בארצנו, עד כאן ואמהות בחזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully