וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסווה של נסיעה משפחתית: תושב רהט ניסה להבריח כ-20 ק"ג סמים מישראל לירדן

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 8:03

החשוד הגיע עם בני משפחתו למעבר הגבול רבין באילת ועורר את חשדם של בודקי המכס שאיתרו את הסמים בדלתות הרכב. בלשי היחידה "גרניט" במשטרה הוקפצו למקום ועצרו אותו לחקירה ,ובכוונתם להביאו בפני בית משפט השלום בעיר בבקשה להאריך מעצרו

22 ק"ג של סמים שמצאה המשטרה במבצע בשיתוף פעולה עם משטרת צ'כיה/משטרת ישראל

משטרה ורשות המיסים פתחו אמש (חמישי) בחקירה בעקבות ניסיון הברחה של מעל 20 ק"ג סמים מישראל לירדן. משטרת מרחב אילת סיכלה את ההברחה כשמצאו את הסמים מוסתרים בדלתות רכב בו שהו חמישה בני משפחה שביקשו לעבור את הגבול על שם רבין במסווה של נסיעה לחופשה משפחתית.

בעת ניסיון המעבר לירדן, הרכב עורר את חשדם של בודקי המכס, נעצר לבדיקה שגרתית, וכאמור אותרו עשרות חבילות בהן נמצאו סמים מסוג מריחואנה וקנאביס. בלשי יחידת "גרניט" במשטרת אילת הוזעקו למקום, ועצרו לחקירה את נהג הרכב, תושב רהט בן 24. בכוונת המשטרה להביאו בפני בית משפט השלום באילת בבקשה להאריך מעצרו.

הברחה של כ-20 ק"ג סמים מישראל לירדן שסוכלה בידי המשטרה

26 באפריל 2024. דוברות משטרת ישראל
הברחה של כ-20 ק"ג סמים מישראל לירדן שסוכלה בידי המשטרה 26 באפריל 2024/דוברות משטרת ישראל

בתחילת השבוע, 55 קילוגרמים של קוקאין בשווי מוערך של מיליוני שקלים אותרו במכולה של פירות טרופיים שהובאה לישראל מבלגיה על ידי בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433. במהלך החקירה, שנוהלה בשיתוף עם גורמי המכס, המשטרה וכן הרשות האמריקאית לאכיפת סמים (DEA), עלה חשד לייבוא סמים באמצעות אוניית משא שעשתה דרכה מקוסטה ריקה, לבלגיה ומשם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully