וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא מדהימה": הרגע של ביידן עם אביגיל הקטנה, שהוריה נרצחו ב-7 באוקטובר | צפו

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 18:20

"היא מחלימה מטראומה בלתי ניתנת לתיאור", סיפר נשיא ארה"ב ביידן בחשבון ה-X שלו כשפרסם תמונה שלו עם בת ה-4 בזרועותיו. לדבריו, הפגישה איתה היא "תזכורת למשימה שעומדת בפנינו כדי להבטיח את שחרורם של כל בני הערובה שעוד מוחזקים ברצועה"

בווידאו: ביידן במסר לישראל: סיוע הומניטארי לעזה לא יכול להיות קלף מיקוח/צילום: רויטרס

"בשנה שעברה השגנו את שחרורה של אביגיל עידן, הילדה בת ה-4 שהוחזקה בשבי חמאס", כתב נשיא ארה"ב בחשבון ה-X שלו היום (חמישי) כשפרסם תמונה שלו עם אביגיל שעימה נפגש אתמול. הנשיא סיפר: "היא מדהימה ומחלימה מטראומה בלתי ניתנת לתיאור".

לדבריו, הפגישה שלו איתה אתמול היא "תזכורת למשימה שעומדת בפנינו כדי להבטיח את שחרורם של כל בני הערובה שעוד מוחזקים ברצועה".

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש כאמור אמש בבית הלבן עם אביגיל עידן - הילדה שהוחזקה בשבי חמאס אחרי שהוריה נרצחו, ושוחררה במסגרת עסקת חטופים אחרי יותר מ-50 ימים בעזה. היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן אמר כי "הפגישה היתה תזכורת לכך שיש עדיין אמריקנים וחטופים נוספים שמוחזקים בידי חמאס, ואנחנו ממשיכים לעבוד כדי להביא לשחרורם".

אביגיל נחטפה לרצועה על ידי מחבלי חמאס ביום מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. הוריה, רועי שעבד כצלם באתר ynet וסמדר, נרצחו ביום המתקפה. האחים מיכאל בן ה-9 ועמליה בת ה-6 ניצלו מהטבח. באותה השבת, אביגיל הספיקה לרוץ לבית משפחת ברודץ כדי להסתתר מהמחבלים, אך נחטפה משם יחד עם אם המשפחה הגר וילדיה עופרי, יובל ואוריה.

כשבועיים לאחר מתקפת הטרור, אותרה גופתו של רועי עידן והוא הובא למנוחות יחד עם רעייתו סמדר בכפר הרי"ף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully