וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חייל של מולנר, נסגור חשבון": ספג הערה מקשיש - ותקף אותו עם בקבוק זכוכית

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 13:27

תושב הרצליה נסע באופנוע על המדרכה. גבר בן 73 העיר לו - ובתגובה ספג בראשו מכה מבקבוק זכוכית, עד שנאלץ לקבל טיפל בבית החולים. גם לאחר שנעצר, הצעיר לא נרגע: הוא איים בניידת על אחד השוטרים, והשוויץ בקשריו לכאורה עם העבריין עמיר מולנר | צפו בתיעוד התקרית הקשה

תיעוד: קשיש ביקש מצעיר לא לנסוע על המדרכה - והותקף בבקבוק/דוברות המשטרה

כמה עולה להיות אדם שומר חוק במדינת ישראל? מקרה שאירע לקשיש באזור השרון מראה שלפעמים מחיר האכפתיות והאזרחות הטובה הוא מכה אכזרית בראש מבקבוק זכוכית.

המקרה אירע לפני שבוע בדיוק. שוטרי תחנה גלילות, ממרחב ירקון של משטרת מחוז תל אביב, פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוקד המשטרה על אירוע אלימות, שבמהלכו צעיר תקף גבר בן 73. לפי כתב האישום שהוגש נגד הצעיר, הקשיש ניגש אליו ואל חברו, שנסעו באופנוע על המדרכה, העיר להם על כך ונגע בכתפו של הצעיר. האחרון, בתגובה היכה את בן ה-73 בראשו באמצעות בקבוק זכוכית ופצע אותו, עד שנאלץ להתפנות לבית חולים לקבלת טיפול רפואי.

חשד לתקיפה: תושב הרצליה תקף ופצע באמצעות בקבוק זכוכית  אדם מבוגר. דוברות משטרת ישראל
מכות קשות שחייבו טיפול בבית החולים. פצעיו של הקשיש לאחר התקיפה/דוברות משטרת ישראל

סיירים עירוניים ושוטרים של משטרת גלילות הגיעו למקום מייד וועצרו את החשוד, תושב הרצליה בן 19, לחקירה בתחנת גלילות. על פי כתב האישום, גם במהלך הנסיעה לתחנת המשטרה, בעודו בניידת, איים החשוד על אחד השוטרים ואמר לו: "אני חייל של מולנר, ואני אבוא איתך חשבון".

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בת"א מעת לעת, ואתמול (רביעי) הגישה יחידת תביעות תל אביב של חטיבת התביעות כתב אישום חמור נגדו, בגין גרימת חבלה של ממש ואיומים. היחידה ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully