וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של השוטר שחשוד ברצח של יעקוב טוחי; בן דודו: "מדובר ברוצח שפל"

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 13:57

בית המשפט השלום בתל אביב האריך ב-6 ימים את מעצרו של השוטר שירה למוות במתנדב מד"א לפני כשבועיים. השופט נעתר לבקשת סנגוריו של החשוד והוא יקבל תרופות ומכתב מאשתו. עורך הדין של משפחת טוחי, חאלד סואלחי, אמר: נבקש שעד הדיון הבא יוגש כתב אישום"

זעם בדיון הארכת המעצר של השוטר שירה למוות בתושב יפו: "רצח מזעזע"/ארז הראל

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (חמישי) בשישה ימים את מעצרו של השוטר שנעצר בחשד לרצח של מתנדב מד"א יעקוב טוחי ביפו לפני כשבועיים לאחר שהתווכחו בכביש ביניהם, בעוד לא היה בתפקיד באותה עת. צו איסור פרסום מוטל על שמו ופרטיו המזהים של השוטר.

טרם הדיון, חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) וסניגוריו של השוטר החשוד, עורכי הדין עופר ועמיר ברטל, הגיעו להסכמה ביניהם שיבקשו מבית המשפט את הארכת מעצרו ב-6 ימים. בעקבות הסכמה בין הצדדים, בית המשפט נענה לבקשתם. כמו כן, לבקשת סנגוריו, העצור יקבל תרופות ומכתב שנכתב לו על ידי אשתו.

"איך יעבירו לו מכתב? מדובר ברוצח", צעקו במהלך הדיון בזעם בני משפחתו של טוחי. "זה מחבל. שיבוא לפה פיזית. מדובר ברוצח שפל!". בתגובה למהומה, מאבטחי משמר בית המשפט הוציאו את בני המשפה מאולם הדיונים.

בני משפחה מוחים מחוץ לדיון הארכת מעצר לשוטר שירה למוות ביעקוב טוחי, בימ"ש השלום תל אביב, 21 באפריל 2024. ארז הראל
בני משפחה מוחים מחוץ לדיון הארכת מעצר לשוטר שירה למוות ביעקוב טוחי, בימ"ש השלום תל אביב, 21 באפריל 2024/ארז הראל

עורך הדין חאלד סואלחי שמלווה את משפחת הנרצח אמר בדיון: "משפחת הקורבן עוברת תקופה מורטת עצבים וקשה מאוד. הרצח הזה רצח את נפשם של משפחתו ותושבי יפו. מדובר בחשד לרצח שבוצע על ידי לא פחות ולא יותר שוטר שמשרת במשטרת ישראל, עם כל המתחייב ומשתמע מזה אנחנו מודעים לזה שהיחידה החוקרת עושה על מנת לקדם את החקירה בקצב ראוי. עם זאת, נבקש שעד הדיון הבא החקירה תסתיים ויוגש כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות ולא רצח עבירת בסיס".

ג'לאל טוחי, תושב יפו ובן דודו של הנרצח: "הארכת המעצר לא מובנת, יש את כל הראיות לרצח המזעזע הזה. אפשר להוכיח שמדובר ברוצח אכזר, מחבל, שצריך לשים מאחורי סורג ובריח. אם המקרה היה הפוך הוא היה מחבל. אנחנו דורשים שיוגש כתב אישום בנסיבות מחמירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully