וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד 12 גברים מהמרכז: "תכננו לרצוח את ראש הארגון אלי מוסלי"

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 11:03

12 "החיילים" המזוהים עם ארגונו של ערן חייא מואשמים כל אחד לפי חלקו בעבירות של רצח שמעון רביבו וכן ניסיון חיסולו של אלי מוסלי, אחיו של ראש המשפחה יוסי מוסלי. כתב האישום מגיע במסגרת הסכסוך המתמשך בין חייא למוסלי. בפרשה גויס עד מדינה נוסף שהפליל את הנאשמים

רימון רסס הושלך סמוך לבית מקורבים למשפחת הפשע מוסלי/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד 12 תושבי המרכז, בראשם ערן חייא ושלומי ניאמצ'יק, בגין מעורבותם ברצח וניסיון רצח. לחלק מהנאשמים מיוחס הרצח של שמעון רביבו ז"ל, ולשניים מהם נסיונות רצח של אלי מוסלי ובן כהן במסגרת סכסוך עברייני עם חבורת מוסלי. כתב האישום כולל בנוסף שורה ארוכה של עבירות פשיעה חמורות שביצעה החבורה כנגד יריביה עמם הייתה בסכסוך. בפרשה זו גויס עד מדינה נוסף להפללת הנאשמים.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש באמצעות עורכות הדין דליה ויסברג ופנינה לוי מפרקליטות מחוז תל אביב, כאמור במסגרת סכסוך עברייני וממושך בין החבורות חייא ומוסלי, קשרו הנאשמים עם ערן חייא ושני עדי מדינה שגוייסו בפרשה לגרום למותם של חברי החבורה הנגדית. במסגרת זו, ביצעו הנאשמים עבירות פליליות חמורות, לרבות כנגד אנשים שלהם סכסוכים עם חבורת חייא או בעבור אחרים ששכרו את שירותיהם על מנת לפגוע ביריביהם או להטיל עליהם אימה, וזאת באמצעות ירי לעברם, השלכת רימונים והנחת מטעני חבלה, לעבר בתיהם ולבתי העסק שלהם.

אלי מוסלי. Flash90, פלאש 90
יעד לחיסול. אלי מוסלי/פלאש 90, Flash90

הנאשמים הנוספים בפרשה הם אופק הרוש בן 23 מתל אביב, אבי ניסני בן 38, אביב פרץ בן 42, עידן פרץ בן 18, רועי עמרה בן 41 וחן שבתאי בן 24 מבת ים, אליה סלומון בן 21 ועידן חן בן 23 מתל אביב, ליאור קנסטנטיני בן 35 ממודיעין, נתנאל אבוהי בן 29 מנתניה ושימי אזן בן 39 מראשון לציון. כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד לפי חלקו, 10 אישומים בגין ביצוע עבירות של קשירת קשר לפשע, רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלת נשק בלא רשות על פי דין ועבירות חמורות נוספות.

"מדובר בחבורה רצחנית מאורגנת, שפעילותה הפלילית אינה יודעת שובע ומטרתה יצירת דומינציה עבריינית, צבירת כוח ועליונות על פני יריבייה, תוך סיכון וודאי לשלום ובטחון הציבור", ציינו עורכות הדין דליה ויסברג ופנינה לוי בבקשת המעצר. לדבריהן "צבר העבירות החמורות בכתב האישום המבוצעות על ידי חבורה עבריינית גדולה ומאורגנת בעלת התנהלות אלימה, כוחנית, מניפולטיבית וחסרת עכבות מצביעות על מסוכנותה. לראייה, נגישותה של החבורה לכמות גדולה של כלי נשק, חומרי נפץ ורימונים להגשמת מטרותיה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ערן חייא, אלי מוסלי. פלאש 90, דוברות המשטרה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
ערן חייא, אלי מוסלי/עיבוד תמונה, פלאש 90, דוברות המשטרה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

יוזכר, כי לפני כחודשיים, הוגש כתב אישום בפרשה זו בגין כמה נסיונות רצח של אלי מוסלי ובן כהן נגד שבעה נאשמים, ובהם חמשת הנאשמים המואשמים גם בכתב אישום זה - אופק הרוש, אליה סלומון, עידן חן, שלמה ניאמצ'יק ואבי ניסני. כבר אז, גוייס עד מדינה שהפליל את הנאשמים וערן חייא.

על פי כתב האישום, בין השנים 2024-2022, הוציאו הנאשמים לפועל את התוכנית העבריינית בהוראת חייא והנאשם שלומי ניאמצ'יק, וסיפקו להם ולפעילי חבורת חייא, אקדחים, רימונים, מטעני חבלה, רכבים ואמצעים נוספים לביצוע העבירות ולטשטוש עקבותיהם מפני רשויות אכיפת החוק. בעבור כל פעולה פלילית, שילמו הנאשמים שלמה ניאמצ'יק ואבי ניסני לשאר הנאשמים ופעילי חבורת חייא, סכומים של עשרות אלפי שקלים.

האישום הראשון מתאר כיצד גרמו למותו של שמעון רביבו ליד ביתו באור יהודה באוקטובר אשתקד. הנאשמים הטמינו באופנועו מטען חבלה רב עוצמה עם מכשיר מעקב, עקבו אחריו במשך כמה יממות והפעילו, בצוותא את מטען החבלה שהתפוצץ וגרם למותו המיידי, בנוסף לנזק סביבתי רב וסיכון חייהם של חפים מפשע. עוד עולה מכתב האישום, כי בנובמבר 2023, תכננו הנאשמים לגרום למותו של בן כהן, באמצעות מטען חבלה במשקל 2.2 ק"ג של חומר נפץ, בעל מערכת כפולה הניתנת להפעלה מרחוק, שהוצמד מתחת לרכבו במצב דולק מוכן להפעלה. מטען החבלה נוטרל על ידי חבלני משטרה.

שמעון רביבו, קורבן חיסול באור יהודה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שמעון רביבו, קורבן חיסול באור יהודה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנוסף, תכננו הנאשמים לגרום למותו של מוסלי באמצעות מטען חבלה רב עוצמה, במשקל של 4 ק"ג, שיופעל מתחת לרכבו המשוריין במהלך מסלול נסיעתו ברחוב בוגרושוב בתל אביב. הנאשמים עקבו, בלשו והתחקו אחר תנועותיו של מוסלי וכן, התאמנו לצורך שכלול ודיוק ביצוע תוכנית הרצח בטרם ביצועה. לצורך מימוש תוכנית הרצח, הפעילו הנאשמים מערך שלם של קטנועים ורכבים ששימשו אותם בביצוע הרצח, אותם הסוו על ידי שינוי זהותם, באמצעות לוחיות זיהוי גנובות.

הנאשמים ניסו לרצוח את אלי מוסלי בשתי הזדמנויות שונות בינואר השנה, לאחר שתכננו לחסום את ציר תנועתו של מוסלי, על ידי שימוש ברכב תמים ובלתי מעורב, שיגרום לרכבו של מוסלי לעצור, יושלך המטען תחת הרכב, ואז יופעל המטען מרחוק שיגרום לפיצוץ רכבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully