וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן נפגש עם אביגיל עידן בת ה-4, ששוחררה משבי חמאס

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 22:19

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב סיפר כי הנשיא ביידן נפגש היום עם אביגיל עידן בת ה-4, שנחטפה ב-7 באוקטובר על-ידי מחבלי חמאס לאחר שרצחו את הוריה. "הפגישה היתה תזכורת לכך שיש עדיין אמריקנים וחטופים נוספים שמוחזקים בשבי, ואנחנו ממשיכים לעבוד כדי להביא לשחרורם"

בווידאו: הוריו של הירש גולדברג-פולין מגיבים לסרטון של חמאס/באדיבות המשפחה

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש היום (רביעי) בבית הלבן עם אביגיל עידן הילדה שהוחזקה בשבי חמאס אחרי שהוריה נרצחו, ושוחררה במסגרת עסקת חטופים אחרי יותר מ-50 ימים בשבי בעזה. היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן אמר כי "הפגישה היתה תזכורת לכך שיש עדיין אמריקנים וחטופים נוספים שמוחזקים בידי חמאס, ואנחנו ממשיכים לעבוד כדי להביא לשחרורם".

היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן אמר כי ארה"ב ביקשה הבהרות מישראל בדרגים בכירים לגבי הדיווחים על מציאת קבר אחים ליד בית החולים נאצר בחאן יונס. הוא ציין כי הבית הלבן מוטרד מאוד מהדיווחים האלה והדגיש כי ארה"ב הבהירה לישראל שיש צורך לבצע חקירה מקיפה ושקופה כדי לברר את פרטי האירוע.

אביגיל עידן
ג'ו ביידן. באדיבות המשפחה, רויטרס, עיבוד תמונה
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפגש עם אביגיל עידן בבית הלבן/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה, רויטרס

בנוסף התייחס סאליבן לפרסום הסרטון של חמאס, ובו נראה החטוף הירש גולדברג-פולין בשבי בעזה: "אנחנו דרשנו מההתחלה לקבל אות חיים מהחטופים. אנחנו לא יודעים מה גרם להם לשחרר את הסרטון עכשיו. אני ישבתי היום עם הנשיא ועדכנתי אותו לגבי המצב של המו"מ ושל כל חטוף אמריקני שעדיין נמצא בשבי. כשקיבלנו את הוידאו מסרנו אותו ל-FBI כדי שינתחו אותו. הם בתהליך ניתוח הסרטון כדי לקבוע מתי הוא צולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
היועץ לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן 7 בדצמבר 2021. רויטרס
היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן/רויטרס

מקור שמעורה בפרטים ציין כי ממשל ביידן ביקש כמה פעמים מממשלת קטאר סיוע בקבלת אות חיים מהירש גולדברג-פולין ומחטופים אמריקנים אחרים. הנושא אף עלה בשיחות בין ראש ממשלת קטאר מוחמד בן עבד אל-רחמן אל-תאני לבין שר החוץ טוני בלינקן ובכירים בבית הלבן. ראש הממשלה הקטארי גם פגש את בני משפחת גולדברג-פולין בלשכתו בדוחא לפני כמה חודשים.

"ראש ממשלת קטאר קיבל בקשה בעניין הירש גולדברג-פולין מהממשל האמריקני ולכן ראה במקרה שלו כעדיפות ולחץ על הצוות שלו ללחוץ על חמאס לספק אות חיים ממנו", אמר המקור שמעורה בפרטים. גולדברג-פולין הוא גם אזרח אמריקני ואמו רייצ'ל הפכה לאחד מסמלי המאבק למען החטופים בארה"ב, ובשל פעילותה אף נכנסה לרשימת 100 האנשים המשפיעים של המגזין "טיים" שפורסמה לפני כשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully