וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד התפרע בבית החולים מפני שרצה רופא יהודי, ונעצר

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 16:58

הוא חשוד כי אחרי שעזב בכעס את ביה"ח רמב"ם התקשר ואיים כי "רוצה להיות שאהיד. יפוצץ את כולם". ביה"ח רמב"ם: "לא נקבל דרישה לקבוע שהמטפל ישתייך למגזר או שפה לפי רצון המטופל"

דיון ועדת הבריאות בנושא אלימות נגד רופאים/קרדיט: ערוץ כנסת

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (רביעי) בשלושה ימים את מעצרו של מחמוד עבד אלמג'יד, תושב עילוט בן 25, שעל פי החשד התפרע בבית החולים רמב"ם בעיר ועזב את המקום, כיוון שרצה רופא אחר. אלמג'יד, מסר כי שירת בצה"ל, וכי רצה רופא יהודי ולא ערבי מהשטחים. לאחר שחרורו מבית החולים, הגדיל אלמג'יד לעשות והתקשר למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים, הזדהה בשמו ואיים "לחזור לבית החולים, לירות בכל מי שיראה, כי הוא רוצה להיות שהיד והוא הולך לפוצץ את כולם", כך עלה בחקירת המשטרה.

שלט 'די לאלימות נגד צוותים רפואיים' בעמדת האחיות במרכז הרפואי רבין, בי"ח בילינסון פתח תקווה. 15 במרץ 2017. טל אנגלנדר
אחרי ששוחרר, התקשר לבית החולים ופתח באיומים, בתחנת המשטרה השמיע איומים נוספים. שלט 'די לאלימות נגד צוותים רפואיים' בבית חולים/טל אנגלנדר

הוא נעצר היום לפנות בוקר ובמשטרה אומרים כי המשיך והשמיע איומים גם בתחנה. השופטת חוה קלמפרר-מרצקי מצאה כי קיים חשד סביר כי ביצע את המיוחס שלו ובהסכמה בין רס"ב אדי קנטרוביץ' ועו"ד יצחק לוי שייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, היא האריכה את המעצר, כאמור. מקרים בהם מטופלים ביקשו להחליף את רופאם לרופא ממוצא אחר, כבר אירעו בעבר בבית החולים רמב"ם. מדיניות בית החולים היא סירוב גורף.

מבית החולים נמסר: "רמב"ם הוא בית חולים שחרת על דגלו דו קיום בין כל שכבות האוכלוסיה שמיוצגות בכל שפה, עדה ודת בישראל. הדבר נכון הן בכל הקשור למגוון המטופלים שלנו והן למגוון הצוותים הרפואיים, הסיעודיים והלוגסיטיים. אנו מכבדים כל מטופל באשר הוא, ונשתדל להיענות לקשיים ולבקשות. אך אנו דוחים בתוקף ולעולם לא נקבל דרישה לקבוע שהמטפל הרפואי ישתייך למגזר או שפה לפי רצון המטופל. זה לחלוטין מחוץ לכללי המשחק. אנו מודים למשטרת ישראל שפעלה בנחישות ובמהירות להגיע למאיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully