וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה החטופים מחה על דיווחים שסינוואר מסתובב ברחובות עזה, גורמים בצה"ל: לא מכירים

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 15:24

על פי הודעת המטה, הדיווחים על נוכחותו של סינוואר מעל פני האדמה "נבדקו כמהימנים על ידי המודיעין הישראלי" - אך שני גורמים צבאיים ששוחחו עם וואלה! טענו שהנושא אינו מוכר להם. מוקדם יותר היום, בכיר בחמאס טען שסינוואר ממשיך לפקד על ארגון הטרור וסייר במוקדי קרב

בווידאו: תיעודים מהלילה מהר הבית, קריאות הסתה ותמיכה בחמאס, סינוואר ומוחמד דף/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים
יחיא סינוואר. צילום: Abed Rahim Khatib/Shutterstock, עיבוד תמונה
יחיא סינוואר/עיבוד תמונה, צילום: Abed Rahim Khatib/Shutterstock

במטה משפחות החטופים מחו היום (רביעי) על דיווחים לפיהם יחיא סינוואר נצפה מסתובב ברצועת עזה, ש"נבדקו כמהימנים על ידי המודיעין הישראלי". עם זאת, שני גורמים צבאיים ששוחחו עם וואלה! טענו כי המידע הזה אינו מוכר לצה"ל.

מוקדם יותר היום בכיר בחמאס התייחס למצבו של מנהיג חמאס בעזה, וטען כי הוא ממשיך לפקד עליו ואף יצא מהמנהרות לשטח וסייר באזורי הקרבות.

כמו כן, הצהיר הבכיר שהארגון הציע לשחרר 40 חטופים בשלב הראשון של העסקה, ולא 20 כפי שטוענים בישראל. בריאיון שהעניק לעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד הקטארי היוצא לאור בלונדון, הוסיף הבכיר כי מספר החטופים בחיים גדול בהרבה ממה שנטען, אם כי לא ניתן לנקוב במספרם המדויק. הוא הוסיף כי בידי חמאס 30 קציני צה"ל ואנשי שב"כ שנשבו ב-7 באוקטובר, המוחזקים תחת אבטחה גבוהה ושישראל אינה יכולה להגיע אליהם.

אמש, משפחות החטופים ערכו הפגנה מול הקריה לרגל 200 יום שהחטופים מוחזקים בשבי חמאס. במהלך ההפגנה, המשפחות והמוחים חסמו את דרך בגין הסמוכה לסירוגין והשליכו רבעי פיתות מגואלים בדם לתוך שטח הקריה. אחרים מבני משפחות החטופים התאספו בכיכר החטופים וקיימו פאנל שיח עם הקהל. "אני מפחדת שכשאחותי הקטנה תחזור, ורגע לפני שהיא תחבק אותי ותתפרק, היא תשאל אותי איפה היינו?", אמרה ימית אשכנזי, אחות של החטופה דורון שטיינברכר. "אני לא יכולה יותר לשמוע 'ליבי איתך', בואו לחזק אותנו פה בכיכר - כי זה כבר כבד לנו המשפחות לסחוב לבד את המשקל של 133 חטופים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully