וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפגזה בתור קבלת פנים"; הצפון בוער תחת ירי נ"ט בלתי פוסק

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 12:56

בית במושב אביבים נפגע מנ"ט ועלה באש, שריפה נוספת פרצה ביראון שבסמוך. אליעזר ביטון, ותיק המושב אביבים שבע כבר מירי לעבר ביתו ולא אופטימי לגבי ההמשך, "ישראל מראה חולשה. חיסלנו שניים שאומרים שהיו בכירים, אבל ההפגזות נמשכות"

מנזקי הפגיעות במושב אביבים.24.באפריל 2024/תיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27א

בית במושב אביבים עלה באש בעקבות ירי נ"ט של חיזבאללה מוקדם יותר היום. שריפה נוספת פרצה בשטח פתוח סמוך ליראון. בתגובה לירי לעבר הגליל, צה"ל ערך תקיפה בקנה מידה חריג של יעדי חיזבאללה בלבנון, קולות נפץ עזים נשמעים גם בתוך שטח ישראל.

תקיפת צהל בדרום לבנון/שימוש לפי סעיף 27א'

אליעזר ביטון, מוותיקי מושב אביבים, אמר לוואלה: "באתי הבוקר לאביבים כדי להיות בטוח שהתרנגולות מקבלות מים. היום, ובימים הבאים, יהיה חום כבד וחשוב שהתרנגולות ישתו מים. קבלת הפנים שלי היתה הפגזה של המושב. עכשיו אני במקום מוגן. המשפחה שלי מבקשת שאצא מאביבים ושאחזור חזרה לבית המלון בטבריה. המצב קשה. אביבים סופגת הרבה הפגזות במלחמה. ישראל מראה לצד השני חולשה והוא מנצל את זה. בסדר, חיסלנו להם שניים שאומרים שהיו בכירים, אבל מה זה משנה אם אנחנו ממשיכים לחטוף הפגזות?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עשן שעולה מבית שנפגע באביבים.24באפריל 2024. ללא, אתר רשמי
"הגעתי כדי לוודא שהתרנגולות שותות מים, קבלת הפנים שלי היתה הפגזה של המושב". בית בוער במושב אביבים/אתר רשמי, ללא

מוקדם יותר היום התקבלה בגליל העליון התרעה על חדירת כלי טיס עוין, שלאחר מכן התבררה כהתרעת שווא. עוד היום צה"ל תקף בדרום לבנון והשמיד את מתקני השיגור מהם נורו כמה רקטות לעבר ישראל. במתקפה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תשתיות נוספות בכמה מעוזי טרור של חיזבאללה, בהם מבנה צבאי בו היו מחבלים. אתמול בלילה, מטח רקטות נורה לעבר הגליל העליון מבלי שנשמעה התרעה. נפגע לול תרנגולות במושב מרגליות שגם חווה הפסקת חשמל בעקבות הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully