וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: הצענו לשחרר 40 חטופים, לא 20 כפי שנטען

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 11:12

בכיר חמאס טען בראיון כי הארגון מחזיק ב-30 קציני צה"ל ואנשי שב"כ שנשבו ב-7 באוקטובר, והם מוחזקים תחת אבטחה גבוהה וישראל אינה יכולה להגיע אליהם. עוד הוא הוסיף כי סינוואר ממשיך בפיקוד על חמאס ואף יצא מהמנהרות לשטח ולסיורים באזורי הקרבות

משפחות חטופים זורקות רבעי פיתה צבועים בדם סמוך לקריה/מטה החטופים

בכיר בחמאס טען היום (רביעי) שהארגון הציע לשחרר 40 חטופים בשלב הראשון של העסקה, ולא 20 כפי שטוענים בישראל. בריאיון שהעניק לעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד הקטארי היוצא לאור בלונדון, הוסיף הבכיר כי מספר החטופים בחיים גדול בהרבה ממה שנטען, אם כי לא ניתן לנקוב במספרם המדויק. הוא הוסיף כי בידי חמאס 30 קציני צה"ל ואנשי שב"כ שנשבו ב-7 באוקטובר, המוחזקים תחת אבטחה גבוהה ושישראל אינה יכולה להגיע אליהם. הוא אף התייחס למצבו של מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר וטען כי הוא ממשיך לפקד עליו ואף יצא מהמנהרות לשטח וסייר באזורי הקרבות.

חסימה לסרוגין של משפחות החטופים  בדרך בגין מול הכניסה לקריה.. אילן פיגנבוים Ilan Faigenbaum), אתר רשמי
בכיר חמאס טען כי כ-30 קצינים ואנשי שב"כ מוחזקים בשבי תחת אבטחה כבדה. מחאת משפחות החטופים/אתר רשמי, אילן פיגנבוים Ilan Faigenbaum)

אמש, משפחות החטופים ערכו הפגנה מול הקריה לרגל 200 יום שהחטופים מוחזקים בשבי חמאס. במהלך ההפגנה, המשפחות והמוחים חסמו את דרך בגין הסמוכה לסירוגין והשליכו רבעי פיתות מגואלים בדם לתוך שטח הקריה. אחרים מבני משפחות החטופים התאספו בכיכר החטופים וקיימו פאנל שיח עם הקהל. "אני מפחדת שכשאחותי הקטנה תחזור, ורגע לפני שהיא תחבק אותי ותתפרק, היא תשאל אותי איפה היינו?", אמרה ימית אשכנזי, אחות של החטופה דורון שטיינברכר. "אני לא יכולה יותר לשמוע 'ליבי איתך', בואו לחזק אותנו פה בכיכר - כי זה כבר כבד לנו המשפחות לסחוב לבד את המשקל של 133 חטופים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully