וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצה יהודי נחסם בכניסה לאוניברסיטה בניו יורק: "השנה היא 1938"

עודכן לאחרונה: 23.4.2024 / 11:45

שי דוידאי, פרופסור ועוזר הוראה באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, הופתע לגלות כי כרטיס הכניסה שלו לקמפוס הראשי הושבת, ללא סיבה וללא ידיעתו. לאחר שהבין זאת בכניסה למתחם, עורר מהומה במקום והתעמת עם בכיר בסגל שהיה שם. "לא יתכן שתומכי חמאס נכנסים לקמפוס ואני לא"

בווידאו: הפגנות פרו-פלסטיניות בקמפוס אוניברסיטת סטנפורד/מערכת וואלה

אוניברסיטת קולומביה מנעה אתמול (שני) את כניסתו של פרופסור שי דוידאי למתחם הראשי בקמפוס, בו הוא משמש כמרצה ועוזר הוראה. כרטיסו האישי של דוידאי הושבת, מבלי שעודכן על כך מראש וללא סיבה נראית לעין. במקום התפתחו מהומות, כשתומכים של הפרופ' התאגדו סביבו בצעקות "תנו לשי להיכנס".

דוידאי התעמת עם המאבטחים וסמנכ"ל האוניברסיטה שנכח במקום, קאס האלווי. "ביטול הכרטיס שלי מהווה עילה לתביעה, אתה אפילו לא מסוגל להגיד שחמאס הוא ארגון טרור" נזף דוידאי בסמנכ"ל.

לאחר האירוע, בו לא הצליח הפרופסור להיכנס לקמפוס, צייץ ברשת X ופנה ישירות להאלווי שמנע את כניסתו. "אתה רק עשית את עבודתך - שהיא מניעת כניסה של פרופסור יהודי לקמפוס, שהיא רק לצודד באנשים שתומכים בארגון טרור. אני מבין שאתה מפחד ודואג איך יגיבו תומכי חמאס - אבל ככה בדיוק טרוריזם עובד. זו אידיאולוגיה שמכריחה את הפרט לקחת עמדה. גם בגרמניה של שנות השלושים אנשים רק עשו את עבודתם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שלשום, הרב הרב אלי בוכלר ייעץ לסטודנטים יהודים לשוב לביתם, בשל חשש לביטחונם על רקע הפגנות אנטי-ישראליות שהחלו באוניברסיטת קולומביה. "ההפגנות הבהירו שהאוניברסיטה ומשטרת ניו יורק לא יכולים להבטיח את שלומם של סטודנטים יהודים, אל מול אנטישמיות ואנרכיה קיצונית", אמר בוכלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully