וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על 133 חטופים דיברה מדינת ישראל": מאות מפגינים מחוץ למעונו של נתניהו בקיסריה

עודכן לאחרונה: 23.4.2024 / 0:13

על אף שרה"מ מציין את ערב החג בירושלים, הגיעו משפחות חטופים ומפגינים נוספים אל מול ביתו בקיסריה והפגינו נגד "אוזלת ידו בהשבת החטופים". נעם דן, ממשפחתו של עופר קלדרון, אמרה: "אנחנו באים לשם כדי לציין את העובדה שיש חג חירות אבל אין חירות"

עימותים בין שוטרים למפגינים, לוחמי יום כיפור, בקיסריה/מוקד קיסריה

אירוע מחאה "כנגד מחדליו ואזלת ידו של ראש הממשלה בהשבת 133 החטופים שבשבי חמאס" מתקיים הערב (שני) בקיסריה, בהשתתפות מאות מפגינים. המיקום, בסמוך למעונו של נתניהו, קרוב לזה שבו מתקיימות ההפגנות השבועיות, אלא שהיזמה הפעם באה ממשפחות חטופים, המקבלות תמיכה וחיזוק ממפגיני "מוקד קיסריה". רבים במקום שמחזיקים שלטים "כנגד 133 חטופים דיברה מדינת ישראל"

"קיסריה היא סמל, סמל של הקיסר, כולל הבריכה", אומרת נעם דן, ממשפחתו של עופר קלדרון, דוברת בולטת בין משפחות חטופים שהחליטו לעשות את ליל הסדר באירוע שתקיימנה סמוך למעונה של משפחת נתניהו ביישוב, גם כשהתברר שראש הממשלה ומשפחתו יסבו לשולחן הסדר במלון בירושלים, ככל הנראה.

רוית קופר, הבת של עמירם קופר שבשבי החמאס: "זהו ערב של אי סדר. ערב שבו הכל לא בסדר. ערב שלא ניתן לחגוג בו יציאה מעבדות לחירות. בינימין נתניהו - אתה האחראי למחדל הנורא והמתמשך של חטיפתם, של אי חזרתם, של אי הסדר! אתה האחראי לכך שהכל לא בסדר. אתה האחראי למאמצים שאינם נושאים פרי. אתה שגורר רגליים ומספר לנו מיום ההפקרה שעושים הכל ולא עושים! פנה מקומך, שחרר אותנו​!, אם אינך יכול להחזיר את אהובינו ולהתמודד עם תוצאות שואת אוקטובר, לך! מנהיג חייב לשאת בתוצאות של פועלו. במשך שנים טיפחת את החמאס ולא טיפלת בפצצה המתקתקת בעזה, עד שזו התפוצצה לנו בפנים. אהובינו זועקים אלינו קילומטרים ספורים מביתם ואין קול ואין עונה. ממשלת ישראל בראשותך נכשלת שוב ושוב במשימה החשובה ביותר - משימת החזרתם. שחרר אותנו, לך לך. מדינת ישראל חזקה ומסוגלת להחזירם הביתה, אבל אתה אינך מסוגל! כיצד אתה יכול להסב לשולחן הסדר עם משפחתך ולחגוג את חג החירות במצב הבלתי אפשרי הזה בו יקירנו עדיין שם? זהו ערב של אי סדר. ערב שבו הכל לא בסדר. ערב שבו כולנו חטופים. ערב שלא יסלח ולא ישכח".

בערב ליל הסדר: מאות מפגינים מחוץ לביתו של נתניהו בקיסריה. 22 באפריל 2024. יואב איתיאל
בערב ליל הסדר: מאות מפגינים מחוץ לביתו של נתניהו בקיסריה. 22 באפריל 2024/יואב איתיאל

"אם הוא יהיה שם (בקיסריה, י.א.) או לא זה ממש לא מעניין אותי וזה גם לא צריך לעניין את מי שיגיע. זה לא שהוא הולך להציע לנו מהגפילטע פיש אם אנחנו נגיע לשם. אנחנו באים לשם כדי לציין את העובדה שיש חג חירות אבל אין חירות. שיש חטופים שאנחנו עוד לא שיחררנו אותם ושיש לנו מדינה להציל", אמרה.

"בלעדיהם אין חג", אומרות המשפחות הקוראות, "חירות עכשיו. בחג הזה, כולנו במאבק להצלת החטופים. איך יכול להיות שמשפחת נתניהו חוגגת בווילה היוקרתית, כשאזרחי המדינה במנהרות, מורעבים, נאנסים, מוכים ונרצחים. הסיפור המשותף לכולנו נרמס יום יום, שעה שעה, משיקולי הישרדות פוליטית. לא עוד. עכשיו זה ברור לכולנו. הווילה בקיסריה מוגנת. החטופים שלנו לא. נתניהו הוא המכשול לעסקה. החטופים מוקרבים על מזבח הישרדותו הפוליטית. (מכת) דם החטופים על ידיו. לא נעבור על זה לסדר. אנחנו עם העיניים על וולדורף אסטוריה והארמון של הקיסר בקיסריה במקביל", הוסיפו.וולדורף אסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully