וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריימריז בעבודה: "המיליונר הסוציאליסט" אבי שקד יתמודד מול יאיר גולן

עודכן לאחרונה: 22.4.2024 / 0:14

גולן, שהתחיל את דרכו במרצ נחשב לפייבוריט לזכייה ונהנה מתמיכת רוב הח"כים של העבודה ושל שאריות מרצ. שקד התמודד בעבר ללא הצלחה מול מרב מיכאלי, למרות תמיכתו של עמיר פרץ. במקביל מקדמים בעבודה ובמרצ הקמה של מפלגה משותפת של הכוחות הדמוקרטיים בבחירות הבאות

יאיר גולן במחאה נגד הממשלה ולמען החזרת החטופים בחיפה/מעריב

איש העסקים אבי שקד הודיע אמש (ראשון) כי הוא מתמודד מול האלוף במיל יאיר גולן על ראשות מפלגת העבודה. נכון לעכשיו הוא המועמד היחיד שהכריז על התמודדות מול גולן בפריימריז שייערכו בסוף החודש הבא. גולן נחשב לפייבוריט לזכיה בבחירות ונהנה מתמיכת רוב הח"כים במפלגה וכן משאריות מפלגת מרצ שצפויה להתאחד עם העבודה לאיחוד מפלגות השמאל.

שקד, מייסד אתר ההימורים 888, הוא חבר מפלגת העבודה מעל 40 שנה וזכה בעבר לכינוי "המיליונר הסוציאליסט". הוא כבר התמודד בעבר ללא הצלחה - גם למקום ברשימה בכנסת וגם לראשות המפלגה מול מרב מיכאלי בפריימריז 2021 - מרוץ בו קיבל 1841 קולות מתוך קרוב לעשרת אלפיים מצביעים; הוא נחשב למקורב ליו"ר המפלגה לשעבר עמיר פרץ אך תמיכתו של פרץ לא סייעה לו במירוץ מול מיכאלי.

איש העסקים אבי שקד, המתמודד לראשות מפלגת העבודה. 23 בינואר 2020. אתר מפלגת העבודה, אתר רשמי
איש העסקים אבי שקד, המתמודד לראשות מפלגת העבודה. 23 בינואר 2020/אתר רשמי, אתר מפלגת העבודה

גולן, שאת ראשית דרכו הפוליטית עשה במרצ, נחשב למועמד המוביל וכמעט בטוח לניצחון בפריימריז בעבודה, אליה הצטרף לפני כחודשיים. ובמקביל, בעבודה ובמרצ מקדמים איחוד של מפלגות השמאל לקראת הבחירות הבאות. ביום שישי גולן השתתף בכנס בתל אביב תחת הכותרת "איחוד עכשיו" בהשתתפות הח"כים של מפלגת העבודה, הח"כים לשעבר של מרצ ונציגי התנועה הקיבוצית שמטרתו קידום הקמת מפלגה משותפת של כל הכוחות הדמוקרטיים לקראת הבחירות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully