וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמינאי: לא חשוב כמה טילים פגעו בישראל - אלא כוח הרצון שלנו

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 19:49

המנהיג העליון של איראן נפגש עם מפקדי הכוחות המזוינים, הודה להם על המתקפה נגד ישראל ודחק בהם "ללמוד את טקטיקות האויב". חמינאי, שלא הזכיר את התקיפה שיוחסה לישראל באיספהאן, הוסיף: "כמה טילים שוגרו וכמה מהם פגעו במטרה זו לא השאלה העיקרית"

בווידאו:פיצוצים בשמי אספאן, איראן, 19 באפריל 2024/ץיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, הודה היום (ראשון) לכוחות המזוינים על המתקפה נגד ישראל ודחק בהם "לקדם ללא הפסקה חדשנות צבאית וללמוד את טקטיקות האויב".

"כמה טילים שוגרו וכמה מהם פגעו במטרה שלהם זו לא השאלה העיקרית, מה שחשוב באמת הוא שאיראן הפגינה את כוח הרצון שלה במהלך המבצע הזה", צוטט חמינאי על ידי התקשורת הרשמית באיראן במהלך מפגש עם בכירי הממסד הביטחוני של הרפובליקה האסלאמית.

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי בתפילה עם מפקדי הכוחות המזוינים, 21 באפריל 2024. רויטרס
חמינאי ומפקדי הכוחות המזוינים בתפילה, היום/רויטרס

ביום שבת שעבר קיבלה טהראן אחריות על המתקפה הישירה שלה אי-פעם על ישראל, שבמהלכה שוגרו יותר מ-300 טילים מסוגים שונים וכטב"מים שיורטו ברובם על ידי צה"ל וקואליציה של מדינות נוספות בהנהגת ארצות הברית.

הייתה זו תגובה לתקיפת הקונסוליה האיראנית בדמשק ב-1 באפריל, שבה נהרגו שבעה מאנשי משמרות המהפכה, בהם מפקד כוח קודס בלבנון ובסוריה. אף שישראל לא קיבלה עליה אחריות רשמית, טהראן וגורמים אחרים קשרו אותה אליה.

ביום שישי נרשמו שורת פיצוצים בעיר איספהאן שבמרכז איראן. לפי דיווחים זרים, הייתה זו תקיפה של חיל האוויר שכוונה נגד מערכת ההגנה האווירית באזור, אך באופן רשמי טהראן הפחיתה בחומרתה ולא קבעה רשמית שישראל עומדת מאחוריה - מה שמסיר מעליה את הצורך להגיב מידית כפי שאיימה. ישראל, באופן רשמי, שמרה אף היא על שתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully