וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות מזהיר: שני מוצרי החלקת שיער משווקים ללא אישור - ועלולים להזיק לכם

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 19:18

במשרד פרסמו אזהרה לציבור מפני רכישה וצריכה של שני המוצרים: "JEAN BONO POLYMER HAIR TREATMENT" ו-"JEAN BONO MINERAL HAIR STRAIGHTENING BLOND". בבדיקת המשרד המוצרים נמצאו כמזויפים: "שימוש שלא על פי תנאי רישיון עלול להזיק לבריאות הציבור"

ככה נראים הנזקים שנגרמים לשיער מההחלקות - תחת עדשת המיקרוסקופ/@foli_q

משרד הבריאות פרסם הערב (ראשון) אזהרה לציבור מפני צריכה ורכישה של שני מוצרי החלקת שיער שמשווקים ללא רישיון המשרד וללא הודעה בדבר שיווק. שמם של שני המוצרים הם: "JEAN BONO POLYMER HAIR TREATMENT" ו- "JEAN BONO MINERAL HAIR STRAIGHTENING BLOND".

במשרד הבהירו כי קיים רישיון מטעמם למוצר עם שם דומה, " JEAN BONO HAIR STRAIGHTENING", שמיוצר על ידי חברת "מעבדות קשמיר". אולם, בבדיקת משרד הבריאות עלה כי שני המוצרים שנאסרו לשימוש אינם מיוצרים על ידה - ויתרה מזאת, חברת "מעבדות קשמיר" טרם התחילה לייצר את המוצר המדובר. לפיכך, עלה כי המוצרים מזויפים.

משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש במוצרי החלקת שיער שמשווקים ללא אישור. משרד הבריאות, אתר רשמי
משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש במוצרי החלקת שיער שמשווקים ללא אישור/אתר רשמי, משרד הבריאות
משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש במוצרי החלקת שיער שמשווקים ללא אישור. משרד הבריאות, אתר רשמי
משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש במוצרי החלקת שיער שמשווקים ללא אישור/אתר רשמי, משרד הבריאות

במשרד הבריאות הזהירו כי "שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שלא הוגשה לגביהם הודעה בדבר שיווק או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עלולים להזיק לבריאות הציבור. יש לבדוק היטב כי התמרוקים בהם נעשה שימוש הם תמרוקים מאושרים בלבד, שאינם מכילים חומרים נוספים שהרכבם לא נבדק ובטיחותם לא ידועה".

כמו כן, המליצו לציבור לבדוק באתר האינטרנט של המשרד - במאגר התמרוקים, את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת. כמו כן, לבירורים ומידע נוסף ניתן לפנות למוקד קול הבריאות במספר 5400*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully