וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מול ארה"ב: "אם מישהו חושב שהוא יטיל סנקציות על יחידה בצה"ל, אלחם בזה בכל כוחותיי"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 17:35

נתניהו הגיב לראשונה לפרסום וואלה! לפיו בארה"ב מתכוונים להטיל הגבלות על גדוד "נצח יהודה". כמו כן, התייחס לקיפאון במו"מ לעסקת חטופים - וזאת על רקע כינוס הקבינט לדיון בנושא. "כל ההצעות נדחו על ידי חמאס", ציין, ואיים: "בקרוב ננחית עליו מכות כואבות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס בשעה זו את הקבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב/לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר היום (ראשון) כי יתנגד לסנקציות שצפויים להטיל בממשל האמריקני על גדוד "נצח יהודה", כפי שפורסם בוואלה!: "אם מישהו חושב שהוא יטיל סנקציות על יחידה בצה"ל, אלחם בזה בכל כוחותיי".

בהודעתו, התייחס נתניהו גם לקיפאון בשיחות על עסקת חטופים נוספת - ובכך הודיע כי יכנס הערב את קבינט המלחמה לדיון בנושא. "כבר שחררנו 124 מחטופינו ואנחנו מחויבים להשיב את כולם הביתה - את החיים ואת החללים כאחד. בליל הסדר הזה ניצבים לנגד עינינו חטופינו בשבי חמאס. לצערי, עד עכשיו, כל ההצעות לשחרור חטופינו נדחו על הסף על ידי חמאס. במקום לסגת מעמדותיו הקיצוניות, חמאס בונה על פילוג בתוכנו, הוא שואב עידוד מהלחצים שמופנים כלפי ממשלת ישראל. כתוצאה מכך, הוא רק מקשיח את תנאיו לשחרור חטופינו. הוא מכביד את ליבו, ומסרב לשלח את בני עמנו.

בתוך כך, איים כי ישראל תנחית על ארגון הטרור "מכות נוספות וכואבות" - עוד בפרק הזמן הקרוב. "בימים הקרובים נגביר את הלחץ הצבאי והמדיני על החמאס כי זאת הדרך היחידה לשחרר את חטופינו ולהשיג את ניצחוננו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפסגת הנשיאים בירושלים
18 בפברואר 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפסגת הנשיאים בירושלים 18 בפברואר 2024/פלאש 90, חיים גולדברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully