וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח שרבי: עומסי חום כבדים ברחבי הארץ בימים הקרובים

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 17:10

בשלישי תורגש עלייה ניכרת בטמפרטורות, ולאחריו עומסי חום כבדים עד קיצוניים ישררו ברחבי הארץ עד לשבירת השרב לקראת ערב חמישי. בכינרת צפויות להיות 45 מעלות: "להגן על מכלי גז בישול מקרינה ישירה - מחשש לפיצוץ", הזהיר מנהל יחידת פיקוח באיגוד ערים כנרת את הנופשים

שרב כבד צפוי מיד לאחר ערב החג/מערכת וואלה!

שרב ישרור ברחבי הארץ החל מבוקר החג בשלישי, כשברביעי תחול עליה נוספת בטמפרטורות, בעוד שבירת החום צפויה רק לקראת ערב חמישי.

למתכננים לנצל את החג לטיולים ברחבי הארץ מומלץ לקחת בחשבון את הטמפרטורות הגבוהות - שיגיעו ללא פחות מ-45 מעלות בכנרת. "בחול המועד צפויים ימי שרב כבד, על הנופשים לשמור על בטיחותם ובריאותם, לשהות באזורים מוצלים ולהרבות בשתייה", אמר אריק טל, מנהל יחידת פיקוח ואכיפה באיגוד ערים כנרת, שהוסיף כי "על נופשים המשתמשים במיכל גז לבישול להגן עליו מקרינת שמש ישירה, העלולה לגרום לפיצוץ מסוכן".

מתרחצים בכינרת. טלי בר,איגוד ערים כנרת, אתר רשמי
הטמפרטורות יגיעו לעד 45 מעלות בכנרת במהלך חול המועד/אתר רשמי, טלי בר,איגוד ערים כנרת

לגבי הנחיות בטיחות נוספות, ציין טל כי יש לרחוץ אך ורק בחופים מוכרזים שיש בהם שירותי הצלה. ואין להיכנס למים בתום שירותי ההצלה. כמו כן, היות ומפלס המים השנה גבוה, אין לקפוץ ממעקות או מדרגות, המכוסות בחלקן במים מאחר וקשה לאמוד את גובה המים. כמו כן, ציין כי יש "לשים לב שלא עוברים בשחייה את קו ה-300 מהחוף המסומן על ידי מצוף אזהרה צהוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully