וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין מין בפיקוח נעצר כשהעלה קטין לרכבו

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 14:29

יחידת צור, הייעודית להגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין חוזרות מקרב פדופילים הנמצאים בפיקוח, איתרה את החשוד כשהוא מעלה לרכבו היוקרתי, אותו שכר על פי החשד, נער בן 15. עם תיעוד ביצוע העבירה, קצין הפיקוח הזמין משטרה ולבסוף נעצר בגין יצירת קשר עם קטינים

בווידאו: 23 עצורים בחשד לעבירות מין ופדופיליה/צילום: דוברות המשטרה ושלומי גבאי

במסגרת פעילות סמויה של צוות דרום ביחידת צור - יחידה ייעודית להגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין חוזרות מקרב עברייני מין הנמצאים בפיקוח. נצפה המפוקח, גבר בן 53 מירושלים, פדופיל ברמת מסוכנות גבוהה כשהוא נוסע על רכב יוקרה אותו על פי החשד שכר לטובת משיכת תשומת לב של קטינים ממין זכר, מעלה קטין בן 15 כתרמפיסט ברכבו.

עם זיהוי ביצוע העבירה המפוקח עוכב תוך כדי נסיעה בכביש ותועד כשהקטין יושב לצידו. קצין הפיקוח הוציא את המפוקח מרכבו ולמקום הוזמנה ניידת משטרה שעיכבה אותו לתחנת המשטרה, ולאחר מכן נעצר בגין התחברות ויצירת קשר עם קטינים.

מפקד יחידת 'צור', סג"ד אלישב סאסי: "קציני הפיקוח של היחידה פעלו במישור סמוי במסגרת פעילות מבצעית משולבת אמצעים על מנת לסכל כל אפשרות לביצוע פגיעה מינית מצידו של מפוקח ברמת מסוכנות הגבוהה ביותר. בזכות הנחישות והמקצועיות של קציני הפיקוח, בשילוב מודיעין איכותי, נמנעה בסבירות גבוהה עבירת מין כנגד הקטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully