וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של השוטר החשוד ברצח יעקוב טוחי, עשרות מחו מול ביהמ"ש

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 14:59

במהלך הדיון, דרש עו"ד חאלד סואלחי שמלווה את משפחתו של טוחי כי החשד יהיה לעבירת רצח בנסיבות מחמירות ולא לעבירת רצח בסיסית, "על הדין להיות ממוצה במלוא חומרתו". בין המוחים מול בית המשפט גם ח"כ אחמד טיבי

מעצר לשוטר החשוד ברצח ביפו במהלך ויכוח על חניה/שלומי גבאי

מעצרו של השוטר החשוד ברצח יעקוב טוחי, שנורה למוות בעת ויכוח שהתקיים בינו לבין החשוד בכביש, הוארך היום (ראשון) ב-5 ימים נוספים בבית משפט השלום בתל אביב. זהות השוטר טרם הותרה לפרסום.

טרם הדיון, הגיעו נציגי מח"ש וסנגורו של השוטר החשוד, עו"ד עופר ברטל, להסכמה בדבר הארכת מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים, כשבהמשך הורתה השופטת רוית פלג בר-דיין על הארכת מעצרו בחמישה ימים, עד ליום חמישי הקרוב.

בני משפחה מוחים מחוץ לדיון הארכת מעצר לשוטר שירה למוות ביעקוב טוחי, בימ"ש השלום תל אביב, 21 באפריל 2024. ארז הראל
בני משפחה מוחים מחוץ לדיון הארכת מעצר לשוטר שירה למוות ביעקוב טוחי, בימ"ש השלום תל אביב, 21 באפריל 2024/ארז הראל
יעקוב טוחי, מתנדב מד"א שנורה למוות באירוע הירי ביפו. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעקוב טוחי, מתנדב מד"א שנורה למוות באירוע הירי ביפו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

"כמתבקש וכמצופה, הוארך מעצרו של החשוד ברצח עד ליום חמישי", נמסר מטעם עו"ד חאלד סואלחי, שמלווה את משפחת טוחי. "כמו כן, העלתי את בקשת המשפחה לפרוטוקול הדיון שהחשד יהיה לרצח בנסיבות מחמירות ולא עבירת רצח הבסיסית בכדי שבסופו של יום ימוצה הדין במלוא חומרתו כנגד החשוד".

רבים מבני משפחתו של טוחי וכן תושבי יפו התייצבו באולם בית המשפט על מנת לצפות בדיון שהתנהל, זאת ברקע החשש מטיוח החקירה בעקבות היות החשוד שוטר. מחוץ לאולם, התאספו והפגינו עשרות בני משפחה ותושבי יפו בדרישה לצדק. בין המוחים - ח"כ אחמד טיבי והח"כ לשעבר סאמי אבו שחאדה.

מטעם עוה"ד עמיר ועופר ברטל ממשרד ברטל כהן, שמייצגים את השוטר החשוד נמסר כי "הוא משתתף בצערה של משפחת טוחי על אובדנם והוא סומך על החלטותיו של בית המשפט בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully