וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדקנופף בריאיון לוואלה: "יש מקום לשקול הארכה של כהונת הממשלה"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 16:07

בריאיון חג שיפורסם במלואו מחר מדבר שר הבינוי והשיכון ויו"ר יהדות התורה על הכול: חוק הגיוס, האפשרות לחבירה לגנץ, משבר הנדל"ן ואירועי 7 באוקטובר. בריאיון הוא מבהיר שאין סיבה ללכת לבחירות: "עד מתי נאריך כהונה? עד שנדע שכולנו יכולים לצאת לבחירות"

בווידאו: הפגנת חרדים בירושלים נגד גיוס. 11.04.24/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: שירן גולן.

יו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, אומר בריאיון מיוחד לוואלה לכבוד חג הפסח כי צריך לשקול את הארכת הכהונה של הממשלה הנוכחית אם המלחמה תימשך גם אחרי מועד הבחירות בשנת 2026. "אם הדבר אפשרי מבחינה חוקית, יש מקום לשקול את זה. עד מתי נאריך את הכהונה? עד שנדע שכולנו יכולים לצאת לבחירות".

"בחירות זה הפתרון? איזה פתרון זה נותן?", הוא שואל. "אנחנו צריכים ממשלה כי אחרת לא נוכל להמשיך להילחם בעזה. אנחנו צריכים להחליט כל יום על סוגיות של בריאות, כלכלה ורווחה ובחירות לא יביאו פתרון. מה נעשה עם החטופים? יהיו הרבה דברים שבחירות יעצרו אותם כשצריכים להמשיך לנהל את המדינה".

יצחק גולדקנופף. ראובן קסטרו
השר גולדקנופף/ראובן קסטרו

במסגרת הריאיון מתייחס יו"ר יהדות התורה לשלל נושאים: מחוק הגיוס שמאיים על שלמות הקואליציה, דרך משבר הנדל"ן שפוקד את הענף והמשך נסיקת מחירי הדירות ועד אירועי 7 באוקטובר והאם הוא חושב שהוא צריך לעשות חשבון נפש בעקבות האירועים.

הריאיון המלא יפורסם מחר בוואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully