וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות": הוארך מעצרו של עובד המכללה שצילם נשים בסתר בשירותים

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 11:49

השופטת ציפורה גילוני (גז) הורתה להאריך את מעצרו של חאלד דמראני, שעבד כאב בית במכללה האקדמית תל אביב-יפו ב-4 ימים. נציג המשטרה רנ"ג משה פויסטרו טען בדיון: "אנו רואים בכך עבירות מאוד חמורות". מנגד, טען עו"ד רותם סרי: "החשד הסביר נגדו הוא נסיבתי בלבד"

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של חאלד דמראני, שעבד כאב בית במכללה האקדמית תל אביב-יפו ונעצר בחשד שצילם נשים בסתר באמצעות מצלמה שהתקין בשירותים.

נציג המשטרה טען שהחשדות נגד דמראני התחזקו בעקבות פעולות החקירה שבוצעו מאז דיון הארכת המעצר הקודם. במהלך חקירתו, החשוד הכחיש את המיוחס לו ולטענת המשטרה פעולות החקירה שבוצעו הפריכו את גרסתו. "אנו רואים בכך עבירות מאוד חמורות", טען בדיון נציג המשטרה רנ"ג משה פויסטרו. "אלו עבירות של פגיעה בפרטיות, האזנת סתר וכל הקשור בזה". נכון לשלב זה, במסגרת החקירה לא נמצאו תיעודים של נשים בשירותים, אם כי קיים החשד שהוא צפה בהם בזמן אמת מבלי שהקליט זאת.

עו"ד רותם סרי שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית מתח ביקורת על היחידה החוקרת שטרם קבעה האם המצלמה מקליטה שמע, זאת בעוד שלדמרני מיוחס גם חשד של האזנת סתר. "מדובר בבחור בן 60, ללא עבר פלילי שהחשד הסביר נגדו הוא נסיבתי בלבד", סיכם עו"ד סרי. "אני מתקשה להבין איך אפשר לטעון שהוא מסוכן ברמה שאי אפשר לשחררו בתנאים מגבילים הרמטיים".

המכללה האקדמית תל אביב-יפו. כפיר סיון,
המכללה האקדמית תל אביב-יפו/כפיר סיון

לאחר שבמשטרה ביקשו את הארכת מעצרו בחמישה ימים נוספים, השופטת ציפורה גילוני (גז) הורתה לבסוף על ארבעה ימים. בהחלטתה ציינה ששני סרטונים שהוצגו לה על ידי המשטרה מלמדים על התחזקות החשדות נגד העצור. "בהתחשב בחשדות ובהיקף העבירות בהן נחשד, מצאתי שקיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות. בנוסף ניתן לומר שמתעורר גם חשש לשיבוש מהלכי משפט". בעת קבלת ההחלטה, החשוד התפרץ והרים את קולו בזעם לעבר אנשי שירות בתי הסוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully