וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית בקיבוץ בגלבוע נפגע מירי: "גם בשבוע שעבר נורו לעברו צרורות"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 12:36

הירי בוצע לעבר בית בקיבוץ מירב, וזוהתה פגיעה אחת בחלון. הילדים שהיו צמודים לזגוגית נפגעו במזל באופן קל בלבד מרסיסי זכוכיות שפגעו בגפיהם. "לא יכול להיות שנחיה במציאות בה בכל רגע נתון יכול להתבצע ירי לתך סלון בית בו משחקים ילדים. דורשים פעולות התקפיות"

בית בקיבוץ בגלבוע נפגע מירי: "גם בשבוע שעבר נורו לעברו צרורות"/אלעד ערמון, דובר מ.א עמק המעיינות,

ירי מקלעים בוצע הבוקר (ראשון) אל עבר בית בקביוץ מירב שממוקם במורדות הגלבוע. מהקיבוץ נמסר כי זוהתה פגיעה בחלון בית משפחה שגם בשבוע שעבר נפגע מירי. כל בני המשפחה, זוג הורים וחמשת ילדיהם, היו בבית בעת הפגיעה, כשלפי אם המשפחה עסקו בניקיונו. כתוצאה מהירי - נפגעו ילדות מרסיסי זכוכית שפגעו ברגליהן.

"חשבתי בהתחלה שנשברה תמונה ואז קלטתי שזה ירי", סיפרה האם, הילה רמון. "הבנות צעקו שזה ירי. הקליע לא חדר את כל שכבות הזכוכית, אבל מהפגיעה עפו רסיסי זכוכית ופגעו ברגליים של שתי הבנות שלי שניקו פה".

איתמר מטיאש, ראש מועצה אזורית עמק המעיינות, התייחס לאירוע: "מהכפר ג'לבון יש ירי על מירב אחת לכמה ימים. זה מצב בלתי נסבל. אני דורש מהצבא להחזיר את הביטחון אל ההר. לא יכול להיות שנמשיך לחיות במציאות בה בכל רגע נתון יכול להתבצע ירי מהכפר לתוך סלון בית שבו משחקים ילדים. אנו דורשים פעולות התקפיות שימנעו את זה".

פגיעת ירי פלסטיני בחלון בית בקיבוץ מירב שבגלבוע, 21 באפריל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פגיעת ירי פלסטיני בחלון בית בקיבוץ מירב שבגלבוע, 21 באפריל 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהודעה שנמסרה מטעם הקיבוץ: "קיבוץ מירב מסר בעקבות הירי לעבר בית בשטחו כי "שנה בדיוק אחרי אירוע הירי הראשון ובסיכומה של שנה בת עשרות אירועי ירי, שוב לפני זמן קצר נורו מספר צרורות לכיוון בתי היישוב מכיוון הכפר ג'ילבון".

בהודעה צוין כי "זוהתה פגיעה אחת לפחות בחלון בית משפחה שגם בשבוע שעבר נפגע מירי. אם לא יהיה שינוי חד במדיניות התגובה והיוזמה הצבאית, פגיעה בנפש זה רק עניין של זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully