וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירב לקבל ייצוג משפטי: ראש ארגון הפשע מוסלי נעצר והובא לדיון

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 15:52

ראש הארגון המוכר, תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו, נעצר בחשד למעורבות בכמה אירועים פליליים כחלק מסכסוך בין ארגוני פשיעה שאירעו בתחילת השנה ובשבוע שעבר. "זה משחק מכור מראש, במילא אני אקבל ימים אז אני לא מעוניין בייצוג", אמר. מעצרו הוארך ב-5 ימים

בווידאו: דיון בהארכת מעצרו של העבריין יוסי מוסלי/צילום: יותם רונן

יוסי מוסלי, ראש ארגון פשע מוכר נעצר היום (ראשון) בחשד למעורבות בכמה אירועים פליליים כחלק מסכסוך בין ארגוני פשיעה שאירעו בתחילת השנה ובשבוע שעבר.

מאוחר יותר, התקיים דיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון, שם ייצג את עצמו ללא עורך דין לאחר שסירב לקבל ייצוג משפטי. בתום הדיון, הורתה השופטת דורית סבן נוי על הארכת מעצרו בחמישה ימים.

"זה משחק מכור מראש", טען מוסלי בדיון, תוך שהוא מבקש לייצג את עצמו. "במילא הם ישקרו עליי ואני אקבל ימים אז אני לא מעוניין בייצוג. בואו נגמור את הקשקושים האלה", הוסיף.

בהמשך, טען נציג המשטרה כי מיוחסת למוסלי מעורבות באירוע הנחת מטען ב-7 בפברואר ברחוב גרופית ברמת אפעל, וכן אירוע נוסף שהתרחש ב-11 באפריל. "אתה מספר סיפורים. איפה הייתי בשני התאריכים האלה? בארץ או בחו"ל?", התפרץ מוסלי, וטען כי בעת אירע האירוע הראשון המדובר הוא היה בדרום אפריקה, ובעת האירוע השני הוא בדיוק נחת בארץ. נציג המשטרה השיב גם הוא כי זה היה בחו"ל באותה העת.

הוארך בשבוע מעצרו של העבריין יוסי מוסלי 
21.08.22. יותם רונן
"במילא הם ישקרו עליי ואני אקבל ימים". ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי/יותם רונן

"התקשורת מפרסמת שיש סכסוך ביני לבין ערן חייא - אין לי סכסוך איתו, הוא חבר שלי. לא זרקתי רימונים לא שלחתי לזרוק רימונים. אלו סיפורים יפים, אבל להרוס ערב חג לבן אדם למרות שבמילא אשתחרר? אם זה יעשה להם טוב? אז שיעשה להם טוב".

השופטת דורית סבן נוי אמרה בהחלטתה כי היא "סבורה כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו. עילת המעצר כפולה: הן מסכנה והן מחשש לשיבוש הליכי חקירה. לחובת החשוד עבירות קודמות בעבירות אלימות, אמל"ח, רכוש ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully