וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסירים מארגון הפשיעה חרירי הציתו תאים בכלא ניצן, שב"ס התשלט על התקרית

עודכן לאחרונה: 20.4.2024 / 20:09

ארבעה אסירים נפצעו בעקבות המהומה, שנגרמה לאחר שהאסיר עלי סעיד פגע ברכוש בית הסוהר וסירב לצאת מהאגף. אסירים התבצרו בתאים ושפכו שמן על הרצפה, ואחר כך גרמו לדליקה. הכוחות שפרצו לתאים תפסו בהם אמל"ח מאולתר. האש כובתה באמצעות זרנוקים

בווידאו: סוהרים פורצים לתאי האסירים שהתבצרו בכלא ניצן/לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

לוחם כליאה בבית המעצר ניצן הבחין היום אחה"צ כי האסיר עלי סעיד, המשוייך לארגון הפשיעה חרירי גרם לפגיעה ברכוש בית הסוהר. האסיר נקרא כדי לנקוט נגדו צעדים משמעתיים. הוא סירב ואמר כי הוא וכל האסירים המשויכים לארגון ירדו מהאגף רק בכוח. יחד עם אסרים בשלושה תאים נוספים הם החלו בהתבצרות ושפיכת שמן על הרצפה. בשלב מסוים הם הציתו פריטים שונים בתאים.

כלא ניצן. ניב אהרונסון
כלא ניצן/ניב אהרונסון

עם קבלת הדיווח הגיעו למקום ממלא מקום נציב בתי הסוהר, גונדר קובי יעקובי וממ"ז מרכז גונדר אביחי בן חמו. בתום הערכת מצב הנחה ממלא מקום נציב בתי הסוהר על פעולה שנועדה להחזרת המשילות ללא משא ומתן. בפיקוד מפקד בית המעצר ניצן גבריאל מירילשוילי, לוחמי כליאה מבית המעצר ומבתי הסוהר הסמוכים בסיוע לוחמי ימ"ז (יחידה מחוזית) ולוחמי יחידת מצדה ביצעו פריצה לאגף ולתאים.

במהלך הפריצה בוצעה השתלטות על 19 אסירים. נתפס אמל"ח מאולתר, נפצעו ארבעה אסירים אשר טופלו במקום והאש כובתה באמצעות זרנוקי מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully