וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם וויסקי וקרטיבים: משפחתו וחבריו של צחי עידן השבוי בעזה חגגו לו 50 בכיכר החטופים

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 22:46

חברי קבוצת הגיל של צחי בקיבוץ נחל עוז ומשפחתו ארגנו את האירוע, שבו השתתפו גם שחקני הפועל ת"א - הקבוצה שצחי אוהד, וחמי רודנר הצטרף בשירה. "נאחל לך, איש קסום ונפלא, שלא תאבד את האמונה ושתדע שאנחנו אוהבים ונלחמים עליך כל רגע ודקה" אמרה אישתו, גלי

חגיגת יום הולדת לצחי עידן החטוף בכיכר החטופים, 19 באפריל 2024/מטה המשפחות

משפחתו וחבריו של צחי עידן, שנמצא בשבי חמאס, ציינו היום (שישי) את יום הולדתו ה-50 בכיכר החטופים בתל אביב. קבוצת שיבולים - קבוצת הגיל של צחי בקיבוץ נחל עוז - ומשפחתו אירגנו את האירוע שנערך בהשתתפות עשרות בני משפחה וחברים. שחקני הפועל תל אביב, הקבוצה אותה אוהד צחי, הגיעו לאירוע, וחמי רודנר שר לכבודו. כמו כן, הוצע כיבוד, שמורכב מהמאכלים האהובים על צחי: עוגת תפוחים, קרטיבים, ויסקי ובירה.

חגיגת יום הולדת לצחי עידן החטוף בכיכר החטופים, 19 באפריל 2024. מטה המשפחות, אתר רשמי
חגיגת יום הולדת לצחי עידן החטוף בכיכר החטופים, 19 באפריל 2024/אתר רשמי, מטה המשפחות

גלי עידן, אשתו של צחי, אמרה: "צחי שלנו, ברכה שונה מהרגיל, אנחנו מתגעגעים. נאחל לך, איש קסום ונפלא, שלא תאבד את האמונה ושתדע שאנחנו אוהבים ונלחמים עליך כל רגע ודקה. נאחל לך חיים של חירות, הנאה וצחוק כי הצחוק והחיוך שלך גורמים לאור סביבך. השובים שלך בטח מבינים כמונו שאתה טוב ומאחלים שהם מתייחסים אליך ככזה. גלי, שרונה, יעלי, שחר וג'יין (הכלבה) והמלאכית שלנו מעייני".

דבורה עידן, אמו של צחי אמרה: "נחטפת מהבית אחרי טרגדיה נוראית, ידיך מגואלות בדמה של מעייני הילדה המדהימה שלנו שנרצחה. 196 ימים צחי, ואנחנו עדיין בשבעה באוקטובר. 196 ימים שאתה נדרש למצוא בתוכך כוחות על, להיות אמיץ, למלא עצמך בכוחות כדי לשרוד את התקופה ולחזור אלינו. מי יודע מתי הסיוט הזה יעלם וסוף סוף תחזור".

היא סיימה באמירה: "צחי יקר שלי, בימים כתיקונם הייתי מוצאת אותך איתנו מסייע, נותן תמיכה עם כל הלב וכל הנשמה, עם חיבוק אוהב מרגיע, חיוך ענק שתמיד מגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully