וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהיה מורדם חודש וחצי: לוחם גבעתי ארי שפיץ יחגוג פסח בחיק משפחתו

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 19:56

משפחתו של שפיץ, שנחשב לאחד הפצועים הקשים במלחמה, חלמה שעד החג הוא יוכל להיות בבית. הוא שב להכרה בתחילת החודש, אחרי הפציעה המורכבת וסדרת הניתוחים שעבר, וכעת מתחיל במסע השיקום. השמחה היא כפולה שכן בליל הסדר חוגג ארי גם את יום הולדתו

בווידאו: ארי שפיץ, שנפצע אנוש בעזה, יוצא מבית החולים סורוקה/צילום: דוברות סורוקה

ארי שפיץ, לוחם גבעתי שנפצע אנושות בלחימה בצפון רצועת עזה ונחשב לאחד הפצועים הקשים במלחמה, היה מורדם ומונשם במשך חודש וחצי. משפחתו חלמה שעד החג הוא יוכל להיות בבית. בתחילת החודש הוא שב להכרה, ואתמול הוא ומשפחתו נפרדו מסורוקה, כשהם מתחילים את מסע השיקום הארוך והמשמעותי. ארי יחגוג יום הולדת בערב ליל הסדר.

לאה, אמו של ארי, אמרה בפרידה: "סורוקה הוא מקום מיוחד. אנחנו מקווים לחזור לכאן לבקר על שתי הרגליים, ואם כבר להיות בבית חולים ובמצב כמו שלנו - אז כאן. תודה לצוות טיפול נמרץ המסור והמדהים שליווה אותנו 45 ימים ולילות, לאנשי המחלקה לאורטופדיה ולכל מי שטיפל בארי. הסיפור שלו יהיה סיפור טוב. הוא חזק וגיבור".

ארי שפיץ, שנפצע אנוש בעזה, משתחרר מבית החולים סורוקה. דוברות סורוקה, אתר רשמי
ארי שפיץ, שנפצע אנוש בעזה, משתחרר מבית החולים סורוקה/אתר רשמי, דוברות סורוקה

פרופ' מוטי קליין, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה סיפר: "ארי פונה במסוק מהרצועה הישר אל חדר הטראומה שלנו, כשהוא עם פגיעה מורכבת ובמצב קשה מאוד. הפציעות שמהן סבל חייבו ניתוח ממושך, ומיד אחריו הוא הועבר אלינו למחלקה שבה טופל כחודש וחצי, כשהוא מורדם ומונשם. בזמן הזה, הטיפול בו היה עם מורדות ועליות, עד לשיפור משמעותי במצבו, שאפשר לו לצאת לשיקום. זכינו להכיר את משפחתו הנהדרת. זאת הייתה זכות גדולה לטפל בו ואנו מאחלים לו בריאות איתנה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פצועים מפונים לבית החולים סורוקה. 7 באוקטובר 2023. שלומי הלר
בית החולים סורוקה בעת פינוי פצועי המלחמה/שלומי הלר

ד"ר אסף אקר, מנהל היחידה לטראומה אורטופדית בסורוקה אמר: "ארי הגיע לסורוקה במצב קשה ביותר, עם פגיעות גפיים מרובות ומורכבות. מיד בהגעתו הובהל לחדר הניתוח ונותח ע"י צוות המחלקה האורתופדית, בראשון מתוך סדרה ארוכה של ניתוחים שאותם נאלץ לעבור עד לייצוב מצבו. זכינו ללוות את ארי ומשפחתו ואנו שמחים ומאושרים שכעת תם פרק הטיפול ומתחיל פרק השיקום. מהיכרותנו את ארי ומשפחתו, אנו סמוכים ובטוחים כי עוד יגיע רחוק, ומאחלים לכולם המון הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully