וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב מדמם בכבישים: 5 הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 23:59

שני גברים בני כ-50 נדרסו למוות בכביש 1 לאחר שבן 20 סטה לפי החשד מנתיב נסיעתו. מאוחר יותר מצאה את מותה בת 40 בתאונת דרכים ליד היישוב ניל"י שבשומרון, כששעות ספורות לאחר מכן נהרגו בשתי תקריות שונות בכביש 6 רוכב אופנוע בן 40 וצעיר בן 20

2 נשים כבנות 30 נהרגו בתאונה בין אוטובוס לרכב פרטי בשומרון 20 בפברואר 2022/מד"א

סופ"ש מדמם בכבישים: ארבעה בני אדם נהרגו הערב (שישי) בתאונות דרכים ברחבי הארץ, תוך שעות ספורות בלבד.

שני גברים בני כ-50, מתנדב משטרת התנועה הארצית ועובד קבלן של נתיבי היובל, נדרסו למוות על ידי משאית בכביש 1, סמוך למחלף ענבה שליד מודיעין. זאת, בעת שיצאו מניידת משטרה במטרה לפנות מהכביש מפגעי דרך שהוצבו קודם לכן במחאת משפחות החטופים שהתקיימה במקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם במקום. גבר נוסף נפצע בתאונה באורח קל.

מפרטים ראשונים עלה כי בן 20 מכפר יונה סטה עם רכבו מנתיב נסיעתו ופגע בשניים. בהמשך, עוכב הצעיר לחקירה. עוד צוין כי לתאונה אין קשר למחאה שאירעה בקרבת מקום מוקדם יותר.

זירת התאונה שבה נהרגו שני גברים בני 50 בכביש 1, ליד מודיעין, 19 באפריל 2024. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה שבה נהרגו שני גברים בני 50 בכביש 1, ליד מודיעין, 19 באפריל 2024/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

כעבור זמן לא רב נהרגה אישה בת 40 בתאונת דרכים בין שני כלי רכב ליד היישוב ניל"י שבשומרון. גבר בן 30 נפצע קשה בתאונה וילד בן 12 נפצע באורח קל. כל הנפגעים הם תושבי הרשות הפלסטינית. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה במקום, והעניקו לפצועים טיפול רפואי, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל והסהר האדום.

שעות ספורות לאחר מכן, נאלץ צוות מד"א לקבוע את מותו של צעיר כבן 20 שהתהפך עם רכבו בכביש 6 סמוך למחלף אייל. גבר כבן 30 פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית ומצבו קשה.

"הגענו לזירה קשה וראינו רכב הפוך עם שני לכודים", סיפר חובש ונהג במד"א אלון שפילמן. "נאלצנו לקבוע את מותו של גבר בשנות ה-20 לחייו. מהרכב חולץ פצוע נוסף במצב קשה עם חבלות בחזה, בגב ובראש. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים להמשך טיפול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אמבולנס בלילה, רמלה. 28 באוגוסט. מד"א
ערב מדמם בכבישים. אמבולנס בלילה/מד"א

מאוחר יותר הערב, נקבע מותו של רוכב אופנוע כבן 40 שהתנגש ברכב בכביש 6 סמוך לכפר מנחם. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו בדיקות רפואיות, בסיומן נאלץ לקבוע את מותו.

"הגענו לזירת האירוע וראינו רוכב אופנוע שנלכד מתחת לרכב", סיפרו חובשי רפואת חירום במד"א טל אדינגר ועידו עוזרי שהגיעו לזירת התאונה. "לאחר פעולות חילוץ ערכנו בדיקות רפואיות אבל צוות הטיפול הנמרץ נאלץ לקבוע את מותו".

ביום שלישי נהרג פהד עטאריה משפרעם, נהג אמבולנס פרטי כבן 40, בעת שהעביר חולה מחיפה לפרדס חנה ועצר בצד הדרך לבדוק תקלה. רכב חולף פגע בו והוא נהרג. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו. "לצד הרכב שכב על הכביש גבר כבן 40 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית", סיפר מוחמד טבאש, פאראמדיק במד"א. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully