וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב הטילה סנקציות על מקורבו של בן גביר בנצי גופשטיין

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 17:10

משרד החוץ האמריקני הודיע כי יפעל נגד גופשטיין, הנחשב אחד האנשים הקרובים ביותר לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, וכי הוא וארגונו עומדים מאחורי התקפות נגד פלסטינים. כן יתבצעו צעדים על עמותות שגייסו מאות אלפי דולרים עבור מתנחלים שארה"ב הטילה עליהם סנקציות

בווידאו: יו"ר להב"ה בני גפשטיין הורשע בהסתה לגזענות/שלומי הלר

משרד החוץ האמריקני הודיע היום (שישי) על הטלת סנקציות על העומד בראש ארגון הימין להב"ה, בנצי גופשטיין, הנחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. זאת, כך נמסר, מאחר והארגון וגופשטיין עומדים מאחורי התקפות אלימות נגד פלסטינים.

בנצי גופשטיין בבית המשפט
14.1.24. שלומי הלר, עיבוד תמונה
בנצי גופשטיין בבית המשפט 14.1.24/עיבוד תמונה, שלומי הלר

כמו כן, משרד האוצר האמריקני הודיע על סנקציות נגד עמותת "שלום אסירנו" שמזוהה עם הימין הקיצוני על רקע קמפיין גיוס כספים שביצעה עבור דוד חי חסדאי, מתנחל שעליו הטילה ארה"ב סנקציות לפני כמה שבועות. העמותה גייסה עשרות אלפי דולרים עבור חי לסדאי ובכך הפרה את הסנקציות האמריקניות, כך נמסר מהמשרד.

עוד הוטלו סנקציות על קרן הר חברון שביצעה גיוס כספים עבור ינון לוי, מתנחל עליו הוטלו סנקציות אמריקניות לפני כמה שבועות. לפי משרד האוצר האמריקני, הקרן גייסה 140 אלף דולר עבור לוי ובכך הפרה את הסנקציות האמריקניות שהוטלו עליו.

גם האיחוד האירופי הודיע היום על סנקציות נגד מתנחלים קיצוניים על רקע הפרת זכויות אדם של פלסטינים בגדה המערבית. סנקציות של האיחוד האירופי הוטלו על ארגון להב"ה ועל "נוער הגבעות". כמו כן הוטלו סנקציות על ארבעה מתנחלים: מאיר אטינגר, אלישע ירד, ינון לוי ונריה בן פזי. אלישע ירד היה העוזר הפרלמנטרי של חברת הכנסת לימור סון הר מלך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דיון בערר הפרקליטות כנגד החלטת בימ"ש המחוזי להורות על שחרורו ממעצר של אלישע ירד, בימ"ש עליון, 9 באוגוסט 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
אלישע ירד/פלאש 90, יונתן זינדל

גופשטיין אמר בתגובה: "האנטישמים באיחוד האירופי לא הטילו סנקציות על אלפי עזתים שבשבעה באוקטובר אנסו, טבחו ובזזו בקיבוצי העוטף, אלא על מי שפועל שנים נגד אותם אנסים. הים הוא אותו ים, הערבים הם אותם ערבים, והאירופאים הם אותם אנטישמים. אנחנו לא נרתעים מהם - נמשיך במאבק הנחוש שלנו בהתבוללות ובקונספציית הדו קיום".

ירד אמר בתגובה: "זה לקח זמן, אבל ב"ה גם אני זכיתי להיכלל ברשימת הכבוד. אחרי עשרות שנים בשלטון, האנרכיסטים משמאל הפסידו במאבק בישראל, ומרבית עם ישראל כיום תומך בהתיישבות ואוהב ומעריך את חלוציה שמצליחים בשנים האחרונות להשיב מאות אלפי דונמים לבעלות יהודית, לסכל את תוכנית פיאד והקמת המדינה הפלסטינית ולהפוך את הקערה על פיה. בייאושם מנסים הערב רב כמו בכל הדורות להשיג לעצמם פרס ניחומים ורצים לפריץ התורן כדי שיפעיל סנקציות על היהודים שנואי נפשם. אבל גם בפעם הזאת כמו תמיד הם יפסידו ועם ישראל יישאר איתן במולדתו על כל מרחביה. הם ימשיכו להתנכל ולהציק בניסיון להביא להקמת מדינת טרור פלסטינית, ואנחנו נמשיך להיאחז בארץ אבותינו - עד לניצחון".

בן גביר עם בן ארי ומרזל בשנת 2019. יונתן זינדל, פלאש 90
איתמר בן גביר עם ברוך מרזל ובן ארי/פלאש 90, יונתן זינדל

בן גביר אמר בתגובה: ‏"ההתנכלויות לארגון להב"ה וכנגד מתיישבים יקרים, שמעולם לא עסקו בטרור ולא פגעו באיש, הן פועל יוצא מעלילת דם של גורמים אנטישמיים שונאי ישראל, אלו שבמשך שנים תומכים באופן מוצהר בחמאס, בפתח' ובארגוני אנרכיסטים הפוגעים בחיילי צה"ל. אני קורא למדינות המערב להפסיק את שיתוף הפעולה עם האנטישמיים הללו, ולהפסיק את מסע הרדיפה נגד המתיישבים החלוצים והציוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully