וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחות חטופים למזכ"ל ההסתדרות: אם הם לא חוזרים, לא יהיה משק"

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 22:11

בני משפחות ומאות מתומכיהן צעדו משער בגין לעבר בניין ההסתדרות בקריאה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד להשבית את המשק כדי להפעיל לחץ על הממשלה לקדם עסקה. "אין נושאים יותר דחופים, החזירו את החטופים", קוראות המשפחות. במקביל מתקיימת עצרת בכיכר החטופים

צעדת משפחות החטופים: "עסקה עכשיו!"/אדר איל Adar Eyal

הערב (חמישי) מתקיימת הפגנה של משפחות החטופים שצעדו משער בגין בקריה לעבר בית ההסתדרות בתל אביב. המשפחות ותומכיהן צועדות בדרישה מיו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד להשבית את המשק עד לחזרת כל החטופים וקוראות "עסקה עכשיו".

במקביל לצעדה מתקיימת הערב עצרת בכיכר החטופים המוגדרת כ"עצרת אחדות". בהודעה לקראת העצרת נאמר: "ערב חג החירות, כשבמנהרות החמאס עדיין נמצאים 133 חטופים, עם ישראל יתאחד כולו בקריאה ברורה למען השבת החטופים ושלום הלוחמים. לעצרת האחדות בכיכר החטופים יגיעו נציגים מכל חלקי החברה הישראלית: ימין, שמאל, דתיים, חילונים, מרכז ופריפריה ועוד". בעצרת משתתפים בין השאר הרב הראשי לישראל דוד לאו, בני משפחות ואמנים ובהם שולי רנד ויונתן רזאל, וכן מזכ"לי תנועות הנוער.

צעדת משפחות החטופים: "עסקה עכשיו!" בתל אביב 18 באפריל 2024. דנור אהרון Danor Aharon, אתר רשמי
צעדת משפחות החטופים: "עסקה עכשיו!" בתל אביב 18 באפריל 2024/אתר רשמי, דנור אהרון Danor Aharon

דני אלגרנט, שאחיו חטוף בעזה, אמר במהלך הצעדה להסתדרות: "אנחנו צועדים לארנון בר דוד בשביל להגיד שאם החטופים לא חוזרים, לא יהיה משק. אם 133 החטופים לא יחזרו, זה יהיה חורבן בית שלישי".

עינב צנגאוקר אמרה בהפגנה מול ההסתדרות: "ארנון, אתה מנוף הלחץ המשמעותי ביותר שאפשר להפעיל על הממשלה - לך יש את הכוח לשנות את המשוואה, להתגייס למאבק להחזרת החטופים ולהחזיר את המדינה למסלול הנכון. לתקן. השתמשת בכוח שלך במאבקים אחרים, אך לא היה מאבק חשוב יותר מקום המדינה מאשר המאבק שלנו. המאבק של הורים לראות את ילדיהם בבית. מדינת ישראל לא תוכל להשתקם אם החטופים לא יחזרו אלינו, הם האוויר של המדינה. המשק צריך להתגייס אלינו למאבק, אני רוצה את מתן בבית".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עינב צנגאוקר בהפגנת משפחות החטופים ליד בניין ההסתדרות בתל אביב, 18 באפריל 2024. אדר כהן, אתר רשמי
עינב צנגאוקר בהפגנת משפחות החטופים ליד בניין ההסתדרות בתל אביב, 18 באפריל 2024/אתר רשמי, אדר כהן

חגי לובר, שבנו יהונתן נפל בחאן יונס, אמר בעצרת בכיכר החטופים: "מאז לא היה לי ערב מנחם יותר מהערב הזה. לעמוד יחד מעל לכל המחלוקות. בשבוע הבא הבן שלי, מ"פ בשריון, ייכנס שוב להילחם בעזה. אני בטוח שאתם מברכים אותו שיחזור הביתה בשלום ושכל החברים שלו יחזרו הביתה בשלום, אבל בעת הזו הברכה המובנת מאליה לא מספיקה. חייבים להוסיף לברכה לבן שלי ולחייליו את הברכה של דוד המלך:' ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם'. להחזיר את חטופינו ולהשמיד את אויבינו. עוד נרקוד כאן בכיכר השבים. פסח של חירות. עוד נחגוג יחד איתם".

הרב לאו אמר בעצרת: "אין ימין אין שמאל, אין דתיים אין מסורתיים, חילונים - כולנו רוצים לראות את כולם בבית. הם מהבתים נחטפו, אני לא אומר שבויים - אלו חטופים שנלקחו מהבית, חטופים שנלקחו בפיג'מה, בכפכפים בתחושה מינימלית של חיים מהבית שלהם וחובתינו לומר והבאתי אתכם אל הארץ, את אלו שחיים אתנו ואת אלו שלצערי כבר לא בחיים אך מחובתינו להביא לקבר ישראל".

בהמשך עלו לדבר זה לצד לזה דורון פרץ, אביו של דניאל פרץ שנרצח ונחטף לעזה, ומורן סטלה ינאי ששוחררה מהשבי. "היה לי מאוד קשה להתחבר למקום של תקווה. כרגע זה נראה רחוק", אמרה סטלה ינאי. "אבל אני זוכרת את היציאה מעזה. הם לא יאמינו בהתחלה, יהיו תנודות מטורפות בין תקווה לחרדת מוות. יעבירו אותם לבית עם אנשים אחרים, יגידו להם שמפה חוזרים הביתה ומהבית הזה הם יראו את השמיים:.

"קברנו את שרידי דמו, גופתו עדיין חטופה בעזה", אמר פרץ. "אזרתי אוז ושאלתי את אשתי איך את מרגישה. היא ענתה 'דורון, באיזה עולם אני חיה שאני מרגישה סוג של הקלה שהבן שלי נהרג? הדאגה האינסופית הייתה יותר מדי. עכשיו אני יודעת שהוא לא סבל, לא סובל ולא יסבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully