וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב פסח, השר פרוש פנה לשליח האו"ם: "דאגו להעביר מצות ויין לחטופים בעזה"

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 15:26

במכתב ששלח, ציין שר ירושלים ומסורת ישראל כי הבקשה להעברת מזון החג לחטופים הוא דרישה הומניטרית בסיסית. "133 מאחינו ואחיותינו, לא נמצאים איתנו ושבויים בידי ארגון הטרור חמאס, המחזיק בהם בכוח אלים מאז המתקפה הרצחנית בשמחת תורה. תוודא שיוכלו לציין את ליל הסדר"

תיעוד מחטיפתה של נועה ארגמני/daily mail

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, שיגר מכתב לשליח האו"ם למזרח התיכון תור ונסלן בדרישה להעברת מצות ויין עבור החטופים בעזה לליל הסדר. "אנו דורשים בכל תוקף שתפעלו להכניס לחטופים והחטופות מצות ויין בכדי שיתאפשר להם לציין ולו באופן סמלי את החג, בציפייה שהדבר יעודד את רוחם ויאפשר להם להחזיק מעמד במצבם הקשה עד לשחרורם במהרה", כתב במכתבו, וגרס כי הממשלה פועלת "בכל כוחה" להשבת החטופים לישראל.

"לצערנו הרב, לא כל עם ישראל יוכל לחגוג את ליל הסדר כמסורת אבותיו, 133 מאחינו ואחיותינו, לא נמצאים איתנו ושבויים בידי ארגון הטרור חמאס, המחזיק בהם בכוח אלים מאז המתקפה הרצחנית בשמחת תורה".

מאיר פרוש. יונתן זינדל, פלאש 90
מאיר פרוש/פלאש 90, יונתן זינדל

"מדובר בדרישה המונטרית בסיסית, שאתה כמתאם המיוחד מטעם האומות המאוחדות לתהליך השלום במזרח התיכון בוודאי נדרש לקדם אותה בכל תוקף, בפרט שהינך ממונה לתאם את העבודה ההומניטרית ועבודת הפיתוח של סוכנויות האו"ם ותוכניות בשטחים הפלסטיניים".

"אבקש לתאם איתך העברת מצות ויין בכמות המספקת עבור 133 החטופים והחטופות ותוודא במסגרת תפקידך באו"ם כי הם יועברו לפני יום שני הקרוב בשעות הערב לכלל השבויים בעזה ומאפשרים להם לציין את ליל הסדר", כך חתם את המכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully