וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן סטלה ינאי בקריאה להדליק נרות לשחרור השבויים: "מה שהחזיק אותי בשבי"

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 23:54

החטופה המשוחררת סיפרה איך האמונה נתנה לה כוחות כשהוחזקה על ידי חמאס. לצד קרובים של הנותרים בעזה, ביקשה להדליק נרות לפני פסח ולהתפלל להגעתם הביתה. "נגרש את החושך בתקווה שישובו לפני החג. אסור שהנושא ירד מסדר היום"

מורן סטלה ינאי, החטופה שחזרה מהשבי קוראת להדליק נרות ולהתפלל לשובם של החטופות והחטופים/מטה משפחות החטופים

משפחות החטופים יוצאות בקריאה לקראת שבת שלפני פסח וקוראות להדליק נר ולהתפלל לשובם של החטופות והחטופים הביתה בשלום. הדליקו נרות ותייגו את הנרות עם #bringthemhome. מורן סטלה ינאי, החטופה שחזרה מהשבי: "השבת הזו נגרש את החושך באור ונדליק נרות שבת כולנו יחד, נחזק את האנרגיה, נחזק את האהבה להאמין שיחזרו הביתה בשלום ובמהרה".

מורן סטלה ינאי נואמת בעצרת ״100 ימים של גיהנום״ לציון 100 ימים לחטיפה, כיכר החטופים, תל אביב. 14 בינואר 2024. אורי סלע
מורן סטלה ינאי נואמת בעצרת ״100 ימים של גיהנום״ לציון 100 ימים לחטיפה, כיכר החטופים, תל אביב. 14 בינואר 2024/אורי סלע

מורן סטלה ינאי, החטופה שחזרה מהשבי מספרת: "מה שהחזיק אותי בשבי היתה האמונה שלי, התפילה זה היה הכוח שלי להגיד תודה בכל בוקר להגיד תודה בכל לילה ולא לוותר על הדלקת נרות שבת. אמנם לא היה לי את נרות שבת אבל ידעתי לעשות ולהגיד תודה, אמן ושבת שלום".

חטופות נוספות שחזרו מהשבי מצטרפות לקריאה הנרגשת לקראת השבת. משפחות החטופים אמרו היום: "אסור שנושא החטופים ירד מסדר היום והיוזמה של הדלקת נרות ותפילה בשבת הגדול, שיש לה ערך סימבולי גדול מאוד והתפילות בשבת זו נענות- חשוב לנו מאוד ותקווה שישובו אלינו עד לחג פסח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully