וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת דניאל עמרם והפרשן המפורסם מחריפה: עמרם יתבע את יוסיאן בחזרה

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 1:15

במקביל לתביעת לשון הרע שיגיש יוסיאן נגד עמרם - הודיע הנתבע על תביעה נוספת שתוגש מצידו. "נגרם לו נזק בל יתואר, שיוסיאן לא יחשוב שנוותר לו", אמר עורך דינו. "הוא כבר הסיר את הסרטון אך יוסיאן לא מפסיק להכפיש את שמו - הוא זה שמחזיר את לתודעה את אותה כתבה"

לא נשאר חייב: במקביל לתביעת לשון הרע בגובה שני מיליון שקלים שעתיד להגיש אליהו יוסיאן נגד עיתונאי הרשת דניאל עמרם, יגיש עמרם מצידו תביעה נגד יוסיאן. "שיוסיאן לא יחשוב שמרשי יוותר על כל ההשמצות שנאמרו נגדו", אמר היום לוואלה עו"ד דניאל סוצקי שמייצג את עמרם.

"נגרם לו נזק עצום ובל יתואר ואנו נגיש נגדו תביעה בסך יותר משני מיליון שקלים", המשיך סוצקי. "אנו ניפגש עם יוסיאן בבית המשפט ואני מקווה מאוד שהמשטרה וכל הרשויות יעשו את העבודה הנכונה, יחקרו ויגיעו לתוצאות הנכונות לצד התחקיר שבוצע".

מימין עו"ד אפי דמרי ולידו אליהו יוסיאן. אלי אשכנזי, אתר רשמי
מימין עו"ד אפי דמרי ולידו אליהו יוסיאן/אתר רשמי, אלי אשכנזי
מימין עו"ד אפי דמרי ולידו אליהו יוסיאן. אלי אשכנזי, אתר רשמי
מימין עו"ד אפי דמרי ולידו אליהו יוסיאן/אתר רשמי, אלי אשכנזי

בבית משפט השלום בטבריה נערך היום סיבוב נוסף בעימות המתוקשר בין עמרם ויוסיאן, זאת בפני השופטת ברכה לכמן ונוכח בקשתו עו"ד אפי דמרי שמייצג את יוסיאן להוצאת צו מניעה לפרסום הסרטונים שבהם עוסק עמרם ביוסיאן. "הבקשה שלנו היא שצו המניעה הזמני ישאר על כנו ויאסר פירסום הסרטון שהעליל עלילות שווא ושהוא בושה וחרפה ויורד לרמה הכי נמוכה בעולם של הפצת פייק ניוז", אמר דמרי לוואלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עו"ד דניאל סוצקי. אלי אשכנזי, אתר רשמי
"יוסיאן לא מפסיק להכפיש את שמו - הוא זה שמחזיר את לתודעה את אותה כתבה". עורך הדין סוצקי/אתר רשמי, אלי אשכנזי

לדיון, שנערך לבקשת שני הצדדים בדלתיים סגורות, הגיע יוסיאן יחד עם אשתו, זאת בעוד שעמרם השתתף בו בהוועדות חזותית מדירתו שבארצות הברית. במהלכו הבהיר עמרם כי כבר הסיר את הסרטון וכן כי אין לו כל כוונה לפרסם את הסרטון המכונה "סרטון חלק ב'", בעוד טרם הדיון הוסיף סנגורו כי עמרם "בסך הכל עשה עבודת תחקיר ומיותר לציין שכל עבודות התחקיר שעשה עד היום העלו תוצאות טובות אפילו מאלו שהמשטרה מגיעה אליהן בחקירות שלה. הסכמנו לא לפרסם את הסרטון הראשון ואת הסרטון השני, לא היינו צריכים שבית משפט יוציא צו כזה. מה שקורה הוא שמרשי מנוע, לא רוצה ולא מעוניין להיכנס לפרסומים נגד אליהו יוסיאן, ומצד שני יוסיאן לא מפסיק להכפיש את שמו, מפרסם עליו דברים נוראיים ובעצם מחזיר לתודעה את אותה כתבה. חבל שזה קורה", אמר סוצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully