וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות והתפאר: אסף ברגיג הורשע ברצח צעיר בחוף הים בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 13:35

ברגיג הורשע ברצח יאשיהו בלום, אותו דקר מספר פעמים במהלך קטטה בין חבורותיהם שנפשו בחוף בלילה לפני 4 שנים. השופטים קבעו שברגיג, שהיה בן 18, דקר בכוונה כדי לגרום למותו של הצעיר, וניסה להעלים ראיות לאחר מכן. "אירוע טרגי שכחברה עלינו למגר ולהוקיע"

בווידאו: תיעוד מזירת רצח יאשיהו בלום/צילום: משטרת ישראל

אסף ברגיג הורשע הבוקר (רביעי) ברצח של יאשיהו בלום בחוף הים בראשון לציון לפני 4 שנים. ברגיג, אז בן 18, תקף בדקירות את יאשיהו, לאחר שהתפתחה קטטה בין חבורותיהם בחניה ליד החוף.

המקרה ארע באוגוסט 2020, אז הגיעו ברגיג וחבריו לחוף הים "ארבע על ארבע" בראשון לציון בסביבות שתיים לפנות בוקר. כששבו לרכביהם לאחר הבילוי, חנה סמוך אליהם יאשיהו, בן 24. לאחר ויכוח שהתפתח בין חבורתו של ברגיג לקבוצת החברים של הצעיר, התפתחה במקום קטטה. ברגיג התקרב ליאשיהו עם סכין, תוך שחבריו מעודדים אותו: "תדקור אותו".

ברגיג שלף את הסכין ודקר אותו שש פעמים בגבו. לאחר הדקירות נמלט יאשיהו, אך קרס לאחר כ-35 מטר והתמוטט. כוחות הצלה שהגיעו למקום פינו אותו לבית חולים, שם נקבע מותו.

החשוד בדקירה בראשון לציון, אסף ברגיג. מתוך פייסבוק, צילום מסך
אסף ברגיג/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"קיבלנו היום הכרעת הדין בתיק בו בוצע רצח של אדם תמים שנקלע למצב בלתי צפוי לחלוטין, והוא תרחיש המבטא אירוע טרגי שאנו כחברה צריכים למגר ולהוקיע", מסר עו"ד רועי לוס, מפרקליטות מחוז מרכז. "הרשעה זו משקפת את מאמצי רשויות האכיפה לעשות כל שניתן למצות את הדין עם כל מי שנוטל חלק באירוע בו ניטלו חייו של אדם. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ונמשיך לעמוד איתם בקשר כפי שעשינו עד כה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יאשיהו בלום שנדקר למוות בקטטה בראשון לציון - 8 לאוגוסט 2020. -, אתר רשמי
יאשיהו בלום/אתר רשמי, -

השופטים פסקו: "הנאשם הביא עמו את הסכין מביתו כדי להרשים את חבריו, נשא אותה ברשותו במהלך כל אותו הלילה מבלי שנפרד ממנה, לקח אותה עמו לקטטה, דקר באמצעותה את המנוח, שב עם הסכין המגואלת בדם לרכב, ולאחר מכן בנסיעה השליך את הסכין מהרכב. הנאשם אף התפאר במעשיו, כאשר אמר ברכב: 'ראית מה עשיתי לו?'. המסקנה היא שהנאשם דקר את המנוח בכוונה לגרום למותו".

מטעם עוה"ד איתי רוזין וניצן ביילין שמייצגים את ברגיג נמסר כי בכוונתם לערער לבית המשפט העליון. "העובדה ששופטי ההרכב נחלקו בדעותיהם, כשדעת הרוב קבעה שהיה דוקר נוסף באירוע מקימה לטעמנו ספק מובנה", הם מסרו. "לא ניתן היה להתעלם מעדותם של שלושה עדי ראייה שונים שהעידו שאחר הוא הדוקר. די בעדויות אלו כדי להוביל לזיכוי מחמת הספק. פנינו מטבע הדברים להגשת ערעור לבית המשפט העליון", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully