וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטפנו אותו אחי, פתחנו לו את הפנים": חשודים בתקיפה ושוד רכב תועדו מתרברבים - ונעצרו

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 11:22

הקורבן, לאחר שהלווה בתום לב את הרכב שלו למעסיק שלו, נקלע לפרשיה. שני החשודים, להם היה חייב המעסיק כסף, גנבו את רכבו של הקורבן, הכו אותו באלימות ואף ניסו לחטוף אותו. ברגע של תושייה, קפץ הקורבן מהרכב. החשודים תועדו מבלי ידיעתם כשהם מתרברבים במעשה בפני חברם

שני חשודים בתקיפה, גניבת רכב ונסיון חטיפה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני חשודים חטפו בתחילת החודש אדם, תקפו אותו באלימות ושדדו ממנו את רכבו. לאחק המקרה, בעת שברחו מהמקום, התרברבו בניהם החשודים במעשיהם בתוך הרכב הגנוב, מבלי לשים לב שמצלמת הדרך מתעדת את שיחתם. "חטפנו אותו ופתחנו לו את כל הפנים", תועדו החטופים אומרים אחד לשני. לבסוף, נעצרו השניים על ידי המשטרה. הצהרת תובע הוגשה אתמול (שלישי) נגד החשודים, ובקרוב יוגש כתב אישום.

בתחילת החודש, התקבל במשטרה דיווח על מקרה שוד, במהלכו שני חשודים הגיעו לעיר בית שמש פגשו בקורבן, תקפו אותו וגנבו את רכבו. עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירת המקרה. ממצאי החקירה עולה כי הקורבן השאיל את הרכב שלו למעסיקו. לאחר מכן, פנה אל המעסיק עובד אחר שלו, ודרש ממנו כספים שהמעסיק חייב לו. על כן, הציע המעסיק לעובד כי יאסוף אותו ממקום מגוריו ויסיע אותו לבית שמש, שם יארגן לו את סכום החוב.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
החשודים חטפו אדם, הכו אותו וגנבו את רכבו. ניידת משטרה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

המעסיק הסיע את העובד יחד עם חשוד נוסף, אל ביתו של הקורבן בבית שמש. שם, ניסה להעזר בו בכדי להשיג את הכספים עבור החוב לעובד האחר, אולם ללא הצלחה. המעסיק חזר אל הרכב והבהיר לעובד שהמתין שם כי לא הצליח לארגן את החוב.

בשלב זה, נכנס הקורבן אל רכבו וביקש מהעובד והחשוד השני, קרוב משפחתו של העובד, לצאת מהרכב השייך לו. בתגובה לכך, החל החשוד שישב במושב הנהג לנסוע מהמקום, תוך שהוא תוקף את הקורבן, יחד עם החשוד הנוסף שישב במושב האחורי.

בשל החשש לחייו וברגע של תושיה, ניצל הקורבן מצב של האטת מהירות הנסיעה וקפץ מהרכב ולאחר מכן הזעיק את המשטרה. בעקבות המקרה, בוצעו פעולות מגוונות ומהירות לאיתורם של שני החשודים, ואף המעסיק עצמו יצר עמם קשר טלפוני והפציר בהם לחזור ולהחזיר את הרכב לקורבן. כעבור שעות ספורות, אותרו שני החשודים על ידי בלשי תחנת בית שמש ונעצרו לחקירה בתחנת המשטרה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
החשודים הוקלטו מתרברבים על ביצוע העבירה, ונעצרו. ניידת משטרה/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך החקירה נודע כי שני החשודים, לאחר ביצוע המעשה, קיימו שיחת טלפון עם חברם והתרברבו בפניו על האלימות שנקטו כלפי הקורבן. זאת, מבלי לדעת ששיחתם מוקלטת במצלמת הדרך. כך למשל נשמעו באחת השיחות אומרים: "חטפנו אותו אחי, חטפנו אותו ופתחנו לו את כל הפנים אחי". בשלב מסויים השמידו החשודים את המצלמה, אולם התיעוד נשמר ב"ענן".

לאחר מעצרם על ידי בלשי המשטרה, נמשכו פעולות החקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט. בימים האחרונים השלימו חוקרי תחנת בית שמש את פעולות חקירתם של השניים. אתמול, הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום כבר במהלך הימים הקרובים על ידי הפרקליטות, תוך שמעצרם הוארך עד לתאריך 18באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully