וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן היה רוצה שאהיה מאושרת": ג'סיקה מספרת על האובדן של בן זוגה שנרצח בנובה

אור פירו

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 17:15

ג'סיקה אלטר איבדה את בן שמעוני בפסטיבל הנובה ומתארת לוואלה בזמן שהיא מובילה את תערוכת "עת לפרוח" את ההתמודדות והדיסוננס בין האבלות לבין הרצון לבחור בחיים. בן היה הגב התומך שלי - מבחינתי הוא פה איתנו. אני רוצה להאמין שבעוד חצי שנה אהיה במקום טוב", סיפרה

מסיבת עיתונאים במלאת חצי שנה לטבח בנוכחות משפחות הנרצחים והנרצחות, בשטח המסיבה ברעים/אבי רוקח

ג'סיקה אלטר בת זוגו של בן שמעוני שנרצח בפסטיבל הנובה ברעים ב-7 באוקטובר בזמן שניסה לחלץ אנשים - בהם רומי גונן שנחטפה לעזה, התראיינה לוואלה בעת שהובילה את התערוכה "עת לפרוח" בהשראת האביב בקניון עופר ברמת אביב.

מי שעוקב אחרייך יודע שאת מתמודדת עם תחושות קשות מאוד של אבל ואובדן ומצד שני התחלת לעבוד בתחום מאוד זוהר - אני פוגשת אותך פה מובילה תערוכה, כולך יפה וקורנת - איך מתמודדים עם דיסוננס כזה בחיים?

"כל התקופה הזו היא רכבת הרים עבורי - אני יום פה ויום שם, ממש מלחמה יום יומית -אבל אני חושבת שזה חלק מהדרך שלי. מצד אחד, אני רוצה ומנסה לצמוח ומצד שני בלילה מנגבת את הדמעות בכרית. אני שמה לעצמי כמטרה - צמיחה והתפתחות. אני לא רוצה לנבול - הכי קל להכנס לשמיכות ולא לצאת, אני רוצה להאמין שאצליח לצמוח ושיגיעו אליי דברים טובים".

איך לדעתך בן היה מגיב אם הוא היה רואה אותך כך?

"הוא בטוח היה מאוד מאושר. בן תמיד פרגן לי ותמיד דחף אותי ובא איתי לכל הצילומים. הוא היה הגב התומך שלי, מבחינתי הוא פה איתנו, תומך כרגע מלמעלה, אני בטוחה בזה. האושר שלי תמיד היה במקום הראשון אצל בן, אם אני מאושרת ומנסה לפרוח - זה בדיוק מה שבן היה רוצה".

עברה חצי שנה מהיום ששינה למדינה שלמה את החיים, איפה את רואה את עצמך בעוד חצי שנה מעכשיו?

"אני לא יודעת איפה אהיה בעוד חצי שעה, אז בוודאי לא עוד חצי שנה. אני רוצה להאמין שאהיה במקום טוב של פריחה. אני רוצה להאמין שאעמוד בניסיון המטורף שקיבלתי מאלוהים - לאבד את היקר מכל. מקווה שמעכשיו הדרך תהיה רק למעלה. רוצה להיות שלמה, לא מושלמת".

ג'סיקה אלטר ,מתוך תערוכת אופנה 'עת לפרוח' בקניון עופר רמת אביב.17 באפריל 2024. ג'סיקה אלטר, אתר רשמי
ג'סיקה אלטר ,מתוך תערוכת אופנה 'עת לפרוח' בקניון עופר רמת אביב.17 באפריל 2024/אתר רשמי, ג'סיקה אלטר
ג'סיקה אלטר ,מתוך תערוכת אופנה 'עת לפרוח' בקניון עופר רמת אביב.17 באפריל 2024. ג'סיקה אלטר, אתר רשמי
ג'סיקה אלטר ,מתוך תערוכת אופנה 'עת לפרוח' בקניון עופר רמת אביב.17 באפריל 2024/אתר רשמי, ג'סיקה אלטר
@jessicamirandaelter

אני מתחננת לעזרה!!! כל פיסת מידע!!! מישהו שנמצא באיזור עלומים???? בבקשה

♬ original sound - Jessica elter
בן שמעוני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בן שמעוני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תערוכת אופנה 'עת לפרוח' בקניון עופר רמת אביב.17 באפריל 2024. אור פירו, אתר רשמי
תערוכת אופנה 'עת לפרוח' בקניון עופר רמת אביב.17 באפריל 2024/אתר רשמי, אור פירו

במלחמה הזו ההנצחה ברשתות החברתיות מאוד בולטת, את מרגישה שהשיתוף הוא סוג של תרפיה עבורך? את מקבלת ביקורת על השיתוף והדרך שלך?

"תמיד הייתי ברשתות החברתיות אבל זה קיבל תפנית מאז ה-7 באוקטובר, פותחת מצלמה ומטפלת בעצמי תוך כדי שיתוף. כשכולם הלכו לפסיכולוג אני הייתי הפסיכולוג של עצמי ופשוט התחלתי לדבר את הטוב ואת הרע - בלי פילטרים לנפש. תוך כדי התחלתי לקבל תגובות על כך שאני מצליחה בעצם לחזק אחרות. זה הוביל לעוד סרטון ועוד חיזוקים. עצם זה שהשיתוף במדיה עוזר לאחרות זו זכות מטורפת בשבילי וזה מוביל אותי להמשיך לשתף ולתעד.

היו גם ביקורות שליליות, מעט אבל היו "למה את צריכה לצלם את זה?! זה רגע שלך עם עצמך. מה שיש לי להגיד זה שאתם לא יודעים מה אני עוברת, לכל אחד יש את הדרך שלו להתמודד, אני לא מטופלת כרגע, אני מאמינה שגם את זה אני אצטרך לעשות אבל כרגע זו הדרך שלי לקום ולצאת מהשמיכות. אז לא מעניין אותי מה חושבים, זו הפעם הראשונה בחיים שלי שאני מוכנה לשים את עצמי במרכז - אני מתמקדת כרגע במה שעושה לי טוב".

עלתה לפני כמה ימים תמונה שלך אצל סויסה שנראתה כמו דייט עם אורי נגר, ואחר כך נמחקה, האם את מרגישה שאת בשלה לזוגיות בקרוב?

אני עוד לא שם אבל עוברת תהליך עם עצמי בתקווה להגיע לשלב הזה. בכל זאת, אני רק בת 28 ורוצה משפחה וילדים ומאמינה שזה יגיע ושבן עוד יישלח לי את בן הזוג המיועד שלי. בנוגע לאורי נגר, היינו קבוצת חברים שיצאה למסיבה, חברים טובים לא מעבר. מיותר להוציא כותרות ללא ביסוס, במיוחד בתקופה הרגישה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully