וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי רשויות בצפון בפנייה ישירה לנתניהו: תשלם 50 מיליון מיד

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 21:22

במכתב לראש הממשלה הדגישו חברי פורום קו העימות כי את המענקים המחולקים לתושבי הצפון יש לתת לא רק למפונים, אלא לכלל התושבים הנפגעים באזור בצל המלחמה. "מדובר בסכום שאינו גדול, שעשוי לגשר על פער הזמנים עד להעברת החלטת הממשלה"

ישיבת הקבינט בהשתתפות ראשי רשויות קו העימות בצפון/לפ"מ

פורום קו העימות של ראשי רשויות בצפון פנו היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה להעביר אליהם סכום של כ-50 מיליון שקלים באופן מידי, כדי לתת לתושביהם מענה לקראת חג הפסח. "מדובר בסכום שאינו גדול, שעשוי לגשר על פער הזמנים עד להעברת החלטת הממשלה, ואנו דורשים את התערבותך המידית בסיוע בהעברתו של הסכום", כתבו במכתב אליו.

במכתב הדגישו שאת המענק שיועבר לתושבי הצפון, בדומה למענקים שחולקו לתושבי העוטף, צריך להיות מחולק לכלל תושבי קו העימות, כהגדרתו בחוק, ולא רק לתושבים המפונים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם פורום ראשי רשויות קו העימות בצפון, בחמ"ל רגבה שבמועצה אזורית מטה אשר, 14 בנובמבר 2023. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו עם פורום ראשי רשויות קו העימות בצפון, בחמ"ל רגבה, בנובמבר/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

הם הזכירו כי בינואר פגשו את נתניהו, ובפגישה עמו הובטח להם כי "תועבר החלטת ממשלה משמעותית
לטובת תושבי קו העימות". יחד עם זאת, כתבו כי "במשך כחודשיים לא חלה כל התקדמות בהחלטה, אך אנו שמחים על כך שבשבועות האחרונים, ובשבוע האחרון ביתר שאת חלה התקדמות ניכרת בקידומה של ההחלטה.

"יחד עם זאת, איננו חפצים בהחלטה שתהא בבחינת 'מס שפתים', אלא בהחלטה ישימה שניתן יהיה לבצעה באופן מידי וכן תתרכז לא רק במענים המיידים, אלא בהחלטות אופרטיביות על פיתוח האזור, וכזו שתעשה בתאום מלא עם ראשי הרשויות. המתנו למעלה מחצי שנה להחלטת הממשלה, ונמתין עוד מספר שבועות, ובלבד שההחלטה תהא מתואמת עמנו, וכזו הניתנת לביצוע באופן מידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully