וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים התעמתו עם ליאת בן ארי בסופר: "נשלם לך על זה, אנחנו יודעות איפה את גרה"

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 21:56

ליאת בן ארי, התובעת הראשית בתיקי האלפים והמשנה לפרקליט המדינה, הגישה תלונה במשטרה לאחר שקיבלה איומים בסופר "ויקטורי" בתל מונד. בן ארי הסתובבה בסופר וניגשו אליה שתי נשים בצורה מאיימת והחלו לצעוק לעברה שהיא "הורסת את המדינה". ברשת ויקטורי בחרו שלא להגיב

ליאת בן ארי בטקס הכניסה לתפקיד של היועמ"שית  גלי בהרב מיארה, ירושלים, 8 בפברואר 2022. ראובן קסטרו
ליאת בן ארי/ראובן קסטרו

ליאת בן ארי, התובעת הראשית בתיקי האלפים והמשנה לפרקליט המדינה, הגישה הערב (שלישי) תלונה במשטרה לאחר שטענה כי קילה איומים בסופר השכונתי. לפני שעה קלה, הסתובבה בן ארי בסופר ברשת "ויקטורי" בתל מונד, כשניגשו אליה שתי נשים בצורה מאיימת והחלו לצעוק עליה שהיא "הורסת את המדינה".

בן ארי שמתגוררת ביישוב חרות הסמוך עורכת את הקניות שלה בתל מונד. היום כשניגשה לסופר צעקו לה שתי נשים: "פחדנית, השופטים אמרו לך להפסיק ולא הפסקת". שתי הנשים התכוונו לפגישה בין השופטים לעו"ד המייצגים בתיק, שם נאמר כי על הפרקליטות לשקול למשוך את אישום השוחד מהתיק. אולם שתי הנשים לא הסתפקו בזה ואמרו לבן ארי כי "הן יודעות איפה היא גרה", וכי הן "ישלמו לה על מה שקורה בתיק" - מה שנחשב לאיום לכאורה. הסופר היה מלא ולכן ישנם מספיק עדי ראיה. מכל מקום, האירוע לא הסלים ולא רק בגלל ששני גברים שעמדו מאחורי בן ארי אמרו לנשים שצעקו עליה לא להתקרב אליה פיזית.

תיקי האלפים | חידוש חקירתה הנגדית של העדה הדס קליין בתיק 1000, התובעת ליאת בן ארי.

07 בספטמבר 2022. יונתן זינגר, פלאש 90
ליאת בן ארי/פלאש 90, יונתן זינגר

בן ארי הייתה בעבר מאובטחת, וכעת הוסרה האבטחה סביבה - כשגם בסופר לא נכח מאבטח. התקרית כמעט התפתחה לאלימות פיזית והיה נראה שהסיפור יוצא משליטה ורק בשל התערבות של כמה גברים שעמדו מאחוריה בן ארי היא נעצרה. "הסופר הפך לשדה קרב, הזוי שזה קורה" נאמר על ידי מקורות שביקשו לא להזדהות. ברשת ויקטורי לא הסכימו למסור לוואלה את סרטוני האבטחה מהסופר זאת למרות בקשתנו ולמרות שמדובר בתקיפה והטרדה לכאורה של עובדת ציבור בכירה.

פרקליט המדינה עמית איסמן: "פרקליט המדינה רואה בחומרה רבה את תקיפתה המילולית של המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, והשמעת האיומים כלפיה, על רקע תפקידה ועבודתה. פרקליט המדינה שוחח עם בן ארי, חיזק אותה והעניק לה גיבוי מלא להמשך עבודתה המקצועית. אלימות מילולית או פיזית נגד עובדי ועובדות ציבור, על רקע עבודתם, היא חמורה מאין כמותה ואין לקבלה במדינה דמוקרטית. מקרים כגון אלה לא ירפו את ידי הפרקליטות מלהמשיך בעשייה המקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully