וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל יריב לוין: שוב לא מונו שופטים לבתי המשפט המחוזיים

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 20:46

המשבר בוועדה לבחירת שופטים נמשך. שר המשפטים התעקש על הסכמות רחבות בין חברי הועדה - וכעת הוא לא מוכן להביא להצבעה שמות אף שם של שופטים. לוין הטיח בשופטים: "לא ייתכן שיש מסלול עוקף לעוזרים בעליון לבית המשפט המחוזי". לבסוף מונו רק שופטים לבתי המשפט לתעבורה

יריב לוין מסביר מדוע הוא אוהד דווקא את הפועל תל אביב/מתוך "פוליטיקה ב-90 דקות" של ערוץ הכנסת

המשבר בוועדה לבחירת שופטים נמשך. שר המשפטים יריב לוין התעקש על הסכמות רחבות בין חברי הועדה - וכעת הוא לא מוכן להביא להצבעה שמות אף שם של שופטים. מנגד השופטים, נציגי לשכת עו"ד ונציגת האופוזיציה ח"כ קארין אלהרר מבקשים להצביע גם במקום בו לא תהיה הסכמה רחבה.

עיקר המחלוקת הייתה שוב על רון סולקין שופט בית המשפט השלום בבאר שבע. השופטים בועדה ביקשו לפרוטוקול הצבעה ויריב סירב בגלל אי ההסכמה "בזמן מלחמה צריך הסכמה רחבה". בנוסף, נציגי בית המשפט ביקשו למנות את קרן אזולאי שהייתה עוזרת משפטית והיום היא רשמת בעליון, לשופטת במחוזי.

שר המשפטים יריב לוין. יונתן זינדל, פלאש 90
שר המשפטים יריב לוין/פלאש 90, יונתן זינדל
יצחק קרויזר, מגיע לכינוס ראשי המפלגות,הכנסת, ירושלים. 14 ביוני 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
יצחק קרויזר/פלאש 90, יונתן זינדל
ח"כ קארין אלהרר. יואב דודקביץ', אתר רשמי
קארין אלהרר/אתר רשמי, יואב דודקביץ'

היום בועדה יריב לוין הטיח בשופטים: "יש כיום סה"כ 209 שופטים מחוזיים, 23 מתוך השופטים המכהנים היו עוזרים משפטיים בעליון ו-22 מתוכם מתוכם, התמחו בעליון, סה"כ 45 שופטים היו קשורים לעליון ומונו למחוזי. לא ייתכן שיש מסלול עוקף לעוזרים בעליון לבית המשפט המחוזי - אי אפשר להתעלם מהמספרים, זה לא ייתכן וזה לא הגיוני".לבסוף מונו רק שופטים לבתי המשפט לתעבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully