וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיקר שישנו טוב בלילה": 2 שרים ו-7 ח"כים - הקואליציה נעדרה מדיון על החטופים בעזה

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 20:13

בדיון פגרה מיוחד שנערך במליאת הכנסת על מצב החטופים בשבי וחזית המלחמה בצפון - נרשמה נוכחות דלה מאוד של חברי הקואליציה. "גם בפגרה 'דיון על מצבם של החטופות והחטופים בשבי בצל העדויות הנחשפות על התעללויות ופגיעות מיניות חמורות' שולחן הממשלה ריק", כתבה ח"כ שיר

דיון בכנסת על מעטפת וסיוע לחטופות שחזרו מהשבי/ערוץ הכנסת

רק 2 שרים בממשלה, 7 חברי כנסת מהקואליציה ו-20 חברי אופוזיציה נכחו בדיון פגרה מיוחד שנערך אחר הצהריים (שני) במליאת הכנסת על מצב החטופות והחטופים בשבי וחזית המלחמה בצפון. מדובר ב"הצעות לסדר היום" שלרוב דנים בהם בסיום סדר היום במליאה, וכעת, למרות הפגרה, הדיונים נערכו ביוזמת חברי הכנסת מסיעות האופוזיציה, ובהן יש עתיד והעבודה.

ח"כ מיכל שיר, ממפלגת יש עתיד, כתבה ברשת x: "גם בפגרה 'דיון על מצבם של החטופות והחטופים בשבי בצל העדויות הנחשפות על התעללויות ופגיעות מיניות חמורות' שולחן הממשלה ריק. העיקר שימשיכו לישון טוב בלילה".

מליאת הכנסת, 06.05.2015. טלי מאייר
מליאת הכנסת/טלי מאייר

ח"כ פנינה תמנו שטה, יו"ר סיעת המחנה הממלכתי אשר יזמה את הדיון על מצבם של החטופות והחטופים במליאה עם ח"כ מירב בן ארי, יו"ר סיעת יש עתיד, אמרה: "אין ניצחון ואין חירות עד להשבתם של כלל החטופות והחטופים הביתה. האחריות להחזרתם היא בראש ובראשונה על ממשלת ישראל. ראש הממשלה נתניהו מוטב שלא תדבר על "ניצחון מוחלט" אחרי האירועים המזעזעים שבהם אזרחים נרצחו, ונחטפו ממיטותיהם ובתיהם, ועד שלא ישובו הביתה, אין נצחון. החובה שלנו היא להחזירם ומהר. העדויות המצמררות של החוזרות מהשבי, מלמדות על המצב הקשה והמזעזע בו מצויים החטופות והחטופים. אנחנו בפתחו של חג הפסח, ואין החירות שלמה כל עוד בניו ובנותיו של עמנו בעזה".

עוד הוסיפה תמנו שטה: "לחטופים והחטופות אין חירות ואין זמן, כך גם לנו כנבחרי הציבור אין את החירות להסיר אחריות, ועלינו לפעול ללא לאות להשבתם המיידית. אנו לא בני חורין עד שכולם כאן. ידרשו מאיתנו מחירים כבדים, אך הסיכוי שהפצע הפעור והכואב של עם ישראל יגליד - טמון בהשבתם הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully