וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה מהיועמ"שית: יש לחקור את שהותו של נתניהו בבית משפחת פאליק

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 14:58

על פי דיווחים, ראש הממשלה ורעייתו שהו בביתו של המיליארדר, המצויד גם במקלט נגד טילים, במהלך הסופ"ש. בתנועה לאיכות השלטון מבקשים לבדוק האם ייתכן חשד לקבלת מתנה אסורה או טובות הנאה. "רבים מאזרחי המדינה מפונים מבתיהם - אין זה ראוי שמעון ראש הממשלה יעמוד ריק"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס בשעה זו את הקבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב/לשכת העיתונות הממשלתית

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועצת המשפטית לממשלה וליועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, כדי שיבחנו את הפרסומים לפיהם ראש הממשלה ורעייתו לנו בביתו של מיליארדר סיימון פאליק, ערב המתקפה האיראנית בישראל. בתנועה מבקשים לברר האם הדבר עולה בקנה אחד עם הדין החל בעניין מעונות ראש הממשלה. וכן האם עולה חשד לקבלת מתנה אסורה או טובת הנאה.

במהלך סוף השבוע, דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה שהו בביתו של המיליארדר בירושלים. מדובר בוילת יוקרה בשכונת תלפיות בירושלים, שבני הזוג נתניהו משתמשים בה לפרקים בשנים האחרונות, ובה, כך לפי דיווחים, ישנו מקלט מתקדם נגד טילים.

צילום ביתו של סיימון פאליק. מיליארדר שמשפחת נתניהו לנה אצלו בירושלים 29 בנובמבר 2021. רוני כנפו
"אין זה ראוי שראש הממשלה של מדינת ישראל יתגורר בביתו הפרטי של תושב זר על כל המשמעויות הביטחוניות והשוטפות שיש בדבר". בית משפחת פאליק בתלפיות בירושלים/רוני כנפו

בתחילת המלחמה משפחת נתניהו עברה להתגורר בבית משפחת פאליק, וחילקה את זמנה בין הבית הזה למעונם הפרטי בקיסריה, אך בחודשים האחרונים הם שבו לגור בדירתם ברחוב עזה. בסוף השבוע, ברקע החשש מתקיפה איראנית, דיווח עיתונאי "הארץ" אורי משגב כי בני הזוג נתניהו חזרו לשהות בוילה בתלפיות, וגורמים בסביבת נתניהו אישרו לוואלה! כי ראש הממשלה לן שם.

"אין זה ראוי שראש הממשלה של מדינת ישראל יתגורר בביתו הפרטי של תושב זר על כל המשמעויות הביטחוניות והשוטפות שיש בדבר", נכתב בהודעת התנועה לאיכות השלטון. "בשעת מלחמה קשה, בה רבבות מאזרחי המדינה פונו מבתיהם - אין זה ראוי ששלושת המעונות המתוחזקים באופן שוטף ותדיר בכספים ציבוריים רבים ייוותרו ריקים, בעוד ראש הממשלה ומשפחתו יתגוררו בביתו הפרטי של תושב פרטי זר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully