וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד קורא לבחירות: כל מה שנשאר מנתניהו זה חורבן, אלימות ואובדן הרתעה

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 12:55

"אויבינו מסתכלים על הממשלה והם מריחים חולשה ומרימים ראש, גם ידידינו מריחים אותה", תקף לפיד את נתניהו, בצל המתקפה האיראנית. "ניהלנו את המדינה הרבה יותר טוב". מהליכוד נמסר: "נתניהו מוביל את את המערכה העולמית נגד איראן עשרות שנים. לפיד הוא לא האיש להטיף"

ליברמן: בלי כניסה קרקעית ללבנון לא נוכל להבטיח את שלום תושבי הצפון/ערוץ הכנסת

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קורא היום (שני) לבחירות, תוך השתלחות עזה בראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע מלחמת עזה והלחימה הרב מערכתית עימה ישראל מתמודדת. "כל מה שנשאר מ'מר בטחון' זה עיי חורבות מבארי עד קרית שמונה, אלימות של טרוריסטים יהודים שיצאו משליטה, ואובדן גמור של ההרתעה הישראלית", תקף לפיד. "אם לא נזיז את הממשלה הזו בזמן, היא תביא עלינו חורבן. היא כבר מביאה. הגיע הזמן לבחירות, עכשיו".

"הממשלה הזה, ראש הממשלה הזה, הפכו לאיום קיומי על ישראל. הם ריסקו את ההרתעה הישראלית. אוייבינו מסתכלים על הממשלה והם מריחים חולשה ומרימים ראש", הצהיר לפיד. "גם ידידינו מריחים אותה חולשה. הייתי בשבוע שעבר בוושינגטון, בפגישות עם כל צמרת הממשל. הם מזועזעים מהממשלה הזו: מחוסר האחריות, מחוסר המקצועיות, מהניהול הכושל, מכפיות הטובה".

"והכי נורא, אני לא חושב שנותר כבר למישהו ספק, שכל עוד הוא ראש הממשלה הוא ימשיך לעכב את עסקת חטופים. לא נחזיר את הבנים והבנות הביתה. הזמן עובר והם מתים. עשרות חטופים כבר מתו בשבי כי הממשלה לא עשתה עסקה בזמן", הוא הוסיף. "הבעיה שלנו היא איראן, אבל הבעיה שלנו היא גם כאן. אם לא נזיז את הממשלה הזו בזמן, היא תביא עלינו חורבן. היא כבר מביאה. הגיע הזמן לבחירות, עכשיו".

יאיר לפיד בישיבת סיעת "יש עתיד", 12 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
יאיר לפיד בישיבת סיעת "יש עתיד", 12 בפברואר 2024/ראובן קסטרו

"אני רוצה להזכיר לכל מי שפוחד משינוי בימים אלה: אנחנו יודעים לנהל מדינה. עשינו את זה הרבה יותר טוב מהם, ונעשה את זה הרבה יותר טוב מהם", קרא לפיד להחלפת השלטון. "אני לא חושב שיש למישהו ספק שננהל טוב יותר את היחסים עם האמריקאים. במקום להרוס נחזור לבנות איתם יחד ברית איזורית, שתתייצב מול האיום האיראני ותעצור את תוכנית הגרעין של טהרן".

מהליכוד נמסר בתגובה: "לפיד שחתם על הסכם כניעה מביש עם חיבאללה והעדיף להישאר השבוע בחו"ל בזמן שישראל הותקפה, הוא לא האיש להטיף. ראש הממשלה נתניהו זיהה את האיום האיראני כבר לפני עשרות שנים ומאז מוביל את המערכה העולמית נגדה, בכדי למנוע ממנה נשק גרעיני שהיה מהווה סכנה קיומית לישראל".

לפיד הגיב לתגובת הליכוד: "ההרתעה הישראלית בלבנון קרסה כשנתניהו איפשר לחיזבאללה להקים אוהלים בתוך שטחה הריבוני של מדינת ישראל, להבדיל מלפיד, שעשה הסכם ימי למרות התנגדות חיזבאללה. לגבי איראן: אם נתניהו עבד כל השנים בנושא האיראני איך הם הפכו למדינת סף גרעינית ושולחים מאות כטב"מים וטילי שיוט לתקוף את מדינת ישראל?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully