וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב למסיבת התחפושות הכי שמחה בעיר: אלפי שקלים נגנבו ממחסן חג הפורים בחיפה

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 18:42

מחסן התחפושות "לכו תחפשו" של הדס בן ארצי הוא עסק מוכר בעיר - שהפך במשך השנים לחגיגת פורים בפני עצמה. לאחר הפריצה, הדס הוציאה את תיעוד מצלמות האבטחה ומצאה בעצמה את הגנב. אך במשטרה מתקשים: "אני שבורה. במשטרה אומרים לי 'נרקומן, אין מה לעשות'", סיפרה

"הכול הלך": העסק השמח של חיפה נפרץ - והבעלים נכנס לצרות/מערכת וואלה!

חודש ימים היה מחסן התחפושות לפורים של השחקנית הדס בן ארצי, ששמו "לכו תחפשו", המקום השמח ביותר בעיר חיפה. זה עסק שבן ארצי מפעילה מדי שנה, פותחת אותו קצת לפני החג וסוגרת אחרי שכל הלקוחות מחזירים את התחפושות הססגוניות שהשכירה להם. זה עסק חברתי-קהילתי, הפועל במתחם רחוב סירקין המתעורר, סמוך לשוק תלפיות. בין לבין, כשהיא עצמה מחופשת, היא נוהגת לעבור בין המסעדות, הברים והבסטות של השוק, ולעשות שמח. בחנות הארעית יש הפעלות לילדים, ליצנים ולהטוטנים, הלקוחות עצמם מוזמנים לרקוד לצלילי די ג'יי.

בסוף השבוע הזה הגיע הזמן לסיים את החגיגה השנתית. בן ארצי, כדרכה, הכינה מסיבת פרידה ללקוחות, לסוחרי השוק השכנים ולמכרי ומוקירי המיזם באשר הם. הכול כבר היה מוכן, כולל הכיבוד ובקבוקי האלכוהול, לטובת סיום עליז ומכבד, עד לשנה הבאה.

אלא שהמציאות הכתה על פניה של הדס. בלילה שלפני ההפנינג - שתוכנן ליום שישי האחרון, נפרץ המקום. הפורץ שתועד במצלמות האבטחה נכנס ויוצא מהמקום עם ארגזי בקבוקי היין, לא ממש התעניין בתחפושות. ככל הנראה הוא התעניין בעיקר בציוד ובמזומנים שהיו שם - אלפי שקלים. הכל נגנב.

"הכול הלך": העסק השמח של חיפה נפרץ - והבעלים נכנס לצרות. ללא, אתר רשמי
"הכול הלך": העסק השמח של חיפה נפרץ - והבעלים נכנס לצרות/אתר רשמי, ללא

"זה עסק שאני עובדת עליו כל השנה באיסוף התלבושות, באחסנה, בתחזוקה, אבל יש לו הכנסות רק חודש בשנה. מדובר בפדיון החודש כולו, הכול הלך. כאילו לא עבדתי פה חודש. הוא לקח לי משם הכול", סיפרה בן ארצי בדמעות לוואלה!.

"היום לקחו לי חתיכה מהנשמה" שיתפה בדף הפייסבוק שלה, "הגעתי הבוקר בפעם האחרונה לפתוח את העסק לפני שאני סוגרת אותו לסגור חשבונות מול ספקים, להחזיר פיקדונות ,להיפרד יפה ובכבוד מהשוק. רק שמישהו החליט לשנות הכל ודווקא הלילה לפרוץ לעסק, בדיוק בלילה היחידי שכל הכסף שלי היה שם, מסודר כמו מארז לפסח לצד אלכוהול איכותי שקניתי לחג וסחורה ששמתי בצד", כתבה וחתמה: "כמו שבאתי הלכתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
פורים בחיפה. לכו תחפשו, אתר רשמי
פורים בחיפה/אתר רשמי, לכו תחפשו

מצוידת בצילומי מצלמות האבטחה, יצאה בן ארצי, בת 41, נשואה ואמא לשלושה, לאתר את הגנב. היא לא מפחדת מאף אחד. זה לא לקח לה הרבה זמן. סוחרי השוק ידעו לזהות אותו, עלא מרעי בן ה-39, אב ל-4 שמוכר היטב בשוק ומוכר גם למשטרה וגר ברחוב לבונטין, כקילומטר מהעסק שלה.

היא מצאה אותו זרוק ברחוב והגיעה אליו, במטרה לסגור ענין בלי משטרה. שרק יחזיר את הכסף. אבל לא ממש היה לו עניין בכך. לא מכיר לא יודע. "רק לקחתי כמה בקבוקים", הוא נפנף אותה. בלית ברירה היא הזעיקה שוטרים והגישה תלונה בתחנת חיפה של המשטרה, ששלחה מז"פ לעסק ועצרה את האיש ביום שישי בצהריים.

בחקירה הוא כבר הודה בפריצה, מסר שהוא ביצע את המעשים מאחר ש"יש לו ילדים שהוא רוצה להאכילם". הכסף התאדה, כאמור. מעט אחר כך, עוד בטרם שבת, הוא הובא לבית משפט השלום בחיפה שם ביקש רנ"ג להאריך את מעצרו של מרעי ב-6 ימים נוספים.

הדס בן ארצי, מימין, בימי ״לכו תחפשו״ העליזים. לכו תחפשו, אתר רשמי
הדס בן ארצי, מימין, בימי ״לכו תחפשו״ העליזים/אתר רשמי, לכו תחפשו

"מרשי הודה במיוחס לו ומסר הסבר גם", טען בשמו עו"ד אור פרים, שמייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, "הוא נאלץ לדאוג לילדיו לצרכים בסיסיים ולכן ביצע את המעשה. בנסיבות העניין, יש גם סרטון של מצלמות אבטחה המתעד את האירוע, הארכת המעצר המבוקשת ארוכה באופן בלתי סביר. אנחנו סבורים שניתן, לכל הפחות, לקצר באופן משמעותי ולהורות ליחידה החוקרת להשלים את החקירה עד למועד הדיון הבא שייקבע, וכן שביהמ"ש ישקול האם ניתן להסתפק בחלופת מעצר. הוא צריך לדאוג לילדיו הקטנים". השופטת רויטל באום נעתרה לו חלקית והאריכה את המעצר רק עד היום בצהרים.

את הדס בן ארצי זה פחות מעניין. "כאילו נפלה עלי קללה. אני שבורה. לא יודעת איך מתקדמים. במשטרה אומרים לי 'נרקומן, אין מה לעשות'. מה זאת אומרת אין מה לעשות? 'הכול בטיפול', הם אומרים לי. אני הסתובבתי בשוק, אני הבאתי להם שם של הבנאדם, טלפון שלו, כתובות שלו של אשתו ושל אמא שלו. אמרתי להם הנה הכתובת, תעשו חיפוש. עד עכשיו לא שמעתי שמצאו את הכסף".

עוד שיתפה: "זה גומר אותי. באנו לעשות טוב וזה הסוף העצוב. כאילו שאין לנו משטרה. אני עשיתי את מה שהמשטרה הייתה צריכה לעשות וגם כנראה לטפל, כשעוד היה אפשר כי הוא היה בידיים שלי. עכשיו מה? עבר לידיים של המשטרה שלא עשו כלום? זו שערורייה שהרבה סובלים ממנה והגיע הזמן לדבר עליה. זה מעלה מחשבות נוגות. מי מגן עלינו?".

היום, לבקשת המשטרה, הוארך מעצרו של מרעי בשנית, עד יום שלישי. ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה אודות התפרצות לעסק נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו פעולות מהירות ונחושות, אשר הובילו לאיתורו ומעצרו של החשוד. החשוד הובא לתחנה, נחקר ומעצרו הוארך עד יום א' ע"י ביהמ"ש. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully