וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בבנימין: לוחמת מג"ב נפצעה קל, נפתח מצוד אחר מחבל

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 3:57

הפיגוע אירע בכפר הפלסטיני סינג'יל. כוחות צה"ל ומג"ב הוזעקו למקום ופתחו בסריקות

שני פצועים בפיגוע ירי בשומרון/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

לוחמת מג"ב נפצעה הלילה (ראשון) קל בפיגוע ירי באזור הכפר הפלסטיני סינג'יל שבבנימין. כוחות צה"ל ומגב שהוזעקו למקום החלו לפתוח בסריקות אחר חשוד.

לפני כשבוע, שני בני אדם נפצעו בפיגוע ירי בכביש 55 סמוך לצומת נבי אליאס שבשומרון, אחת מהן חיילת בת 19 שנפצעה באורח קשה וקיים חשש לחייה, והשני גבר כבן 50 שנפצע קל-בינוני.

הירי בוצע ככל הנראה לעבר כלי רכב ישראלים שחלפו בכביש. הפצועים התפנו מזירת הפיגוע על גבי הרכבים עד שנעצרו בהמשך הכביש. הצעירה התפנתה על האוטובוס בו נסעה לכניסה של מעלה שומרון הסמוכה, והגבר הגיע עם רכבו למעבר אליהו כשהוא בהכרה. מאוחר יותר פונו לבית חולים מאיר שבכפר סבא.

פיגוע ירי לעבר רכב בכביש 60 סמוך לחווארה. 12 בספטמבר 2023. מד"א
פיגוע ירי, ארכיון/מד"א

חובש רפואת חירום במד"א, אסף אילקשי, סיפר על פינוי הצעירה: "הגענו בכוחות גדולים למקום. נכנסו לאוטובוס וראינו את הצעירה יושבת באוטובוס כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפצע ירי בכתף. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה במצב קשה".

את פינוי הפצוע תיאר חובש רפואת חירום במד"א שי כהן: "הגענו למחסום אליהו וראינו רכב שבתוכו גבר כבן 50 עם פציעה בכתף. הוא היה בהכרה מלאה, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית חולים מאיר כשמצבו מוגדר קל עד בינוני".

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully