וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס בתשובה לעסקת החטופים: דבקים בדרישה להפסקת אש מלאה

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 21:08

ארגון חמאס הודיע שהוא הגיש למתווכות את תשובתו למתווה החטופים המוצע. חמאס מוסיף לדרוש נסיגה מלאה של צה"ל מעזה, חזרת העקורים לבתיהם והגדלה של הסיוע ההומניטארי. "אנו מדגישים כי אנחנו מוכנים לעסקת חילופי אסירים כנה ואמיתית", הודיע הארגון

צה"ל השמיד את המשגרים של חמאס בחאן יונס/דובר צה"ל

ארגון חמאס מסר הערב שהגיש את תשובתו למתווכות בעניין עסקת החטופים. חמאס: "אנחנו דבקים בדרישותנו - הפסקת אש מלאה, נסיגה מלאה של כוחות צה"ל מעזה, חזרת העקורים לבתיהם והגדלת הסיוע ההומניטארי. אנו מדגישים כי אנחנו מוכנים לבצע עסקת חילופי אסירים כנה ואמיתית".

יחיא סינוואר. צילום: Abed Rahim Khatib/Shutterstock, עיבוד תמונה
יחיא סינוואר/עיבוד תמונה, צילום: Abed Rahim Khatib/Shutterstock

ביום שלישי בשבוע שעבר הגיב חמאס לראשונה למתווה החדש לעסקת חטופים, ואמר כי הארגון "ידון בהצעה בצורה אחראית וכשיסיים יעדכן את המתווכים בתשובתה". זאת, ברקע הצעתו החדשה של ראש ה-CIA, ביל ברנס, שמבקשת מחמאס לספק רשימה של 40 חטופים חיים שבידיו.

בתגובתו הרשמית, ארגון הטרור הודיע כי "במהלך סבב המו"מ האחרון בקהיר קיבלנו מהמתווכים המצרים והקטארים את העמדה הישראלית. למרות שאנחנו רוצים להגיע להסכם שיסיים את התוקפנות, העמדה הישראלית נותרה סרבנית ואינה נותנת מענה לדרישותינו. למרות זאת, הנהגת חמאס תדון בהצעה בצורה אחראית וכשתסיים תעדכן את המתווכים בתשובתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully