וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול בעוספיא: שני צעירים נרצחו סמוך לתחנת המשטרה

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 8:50

אירוע הירי התרחש על הכביש הראשי מוביל לדלית אל כרמל, כמה מאות מטרים מתחנת המשטרה. נפתחה חקירה, השוטרים במקום בודדו את הזירה. במקביל - סריקות נרחבות באזור, מצוד מתנהל אחרי קטנוע שנראה מסתלק מהמקום

זירת הירי בעוספיה, 13 באפרל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מצוד מתנהל אחרי קטנוע שנראה מסתלק מהזירה. זירת הירי בעוספיא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חליל כיוף בן ה-24 ותאמר עאטשה בן ה-26 נרצחו הלילה (שבת) באירוע ירי בעוספיא בצפון. האירוע התרחש על הכביש הראשי המוביל לדלית אל כרמל, כמה מאות מטרים מתחנת המשטרה. הפצועים פונו לבית החולים כרמל, וכשעה לאחר הירי, נקבע מותם.

המשטרה במקום פתחה בחקירה ובודדה את הזירה. במקביל שוטרים סורקים את האזור ומנהלים מצוד אחרי קטנוע שנראה מסתלק מהזירה. את חקירת הרצח הכפול בעוספיא הטיל ממ"ז חוף על היחידה למאבק בפשיעה של מרחב כרמל (יל"פ כרמל).

ע"פ נתוני ארגון יוזמות אברהם 54 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 46 קורבנות.

זירת הרצח בכפר יאסיף, 12 באפריל 2024. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
שעות ספורות לפני האירוע נרצח תאאר ושאחי בצפון. זירת האירוע בכפר יאסיף/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

4 ערבים מצאו את מותם הלילה באירועי ירי לא קשורים ביפו, בכפר יאסיף בגליל המערבי ובעוספיא שבכרמל. שעות ספורות לפני האירוע, חמישה בני אדם נורו בכפר יאסיף. על פי החשד, החמישה נורו על ידי חשוד אלמוני, שהגיע אל הפיצוציה בכפר ופתח בירי. החשוד נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בחקירת המקרה. חמשת הפצועים פונו אל בית החולים לגליל בנהריה. תאאר ושאחי בן ה-32, המוכר למשטרה, נורה למוות.

בין הפצועים - גבר בן 29, שפונה על ידי כוחות מד"א ונפצע באורח בינוני. חיאן שירותי רפואה פינו עוד ארבעה פצועים. מותו של ושאחי נקבע בבית החולים. באירוע נפצעו גם פעוט בן שלוש באורח אנוש, גבר אחד במצב קשה, וגבר נוסף כבן 35 במצב בינוני. הפעוט הוכנס לחדר ניתוח בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully