וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חזרה בה: ההפגנה למען הקדמת הבחירות תתקיים כמתוכנן בצומת קפלן

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 23:52

לאחר שדווח כי לא תאושר ההפגנה בצומת קפלן - אלא רק במעלה הרחוב, בטענה כי כמות המוחים קטנה מזו שהתריעו עליה המארגנים, חזרה בה המשטרה ואישרה לקיים את המחאה במתכונתה המקורית. מטה המאבק חופשי בארצנו: "מברכים את משטרת ישראל על ההחלטה האמיצה"

מפגינים למען הקדמת הבחירות חוסמים את איילון/ארז הראל

המשטרה אישרה היום (חמישי) לקיים את ההפגנה למען הקדמת הבחירות במוצאי שבת בצומת קפלן, ולא רק במעלה הרחוב. לאחר דיונים עם בכירי המשטרה, מארגני המחאה הצליחו לגשר על הפערים עימם ולאפשר את קיום המחאה כמתוכנן.

"אנו מברכים את המשטרה על ההחלטה האמיצה והנכונה הזו. ברגע האמת, כשחופש הביטוי וההפגנה עמדו למבחן, היא עמדה בגאון מול הלחצים הפסולים, הפגינה עצמאות ומקצועיות ובחרה להגן על הערכים הדמוקרטיים היקרים לכולנו", אמר ערן שוורץ, מנכ"ל מטה המאבק "חופשי בארצנו". "היא הראתה שוב שהיא מגן הדמוקרטיה, ולא משרתת אינטרסים פוליטיים צרים. אין לנו ספק שגם במוצ"ש, כשנתכנס יחד בכיכר, אתם תדאגו לשלומנו, כפי שאנחנו נדאג להילחם למענכם על עתידה של ישראל", הוסיף שוורץ.

קבוצת המחאה "לוחמי כיפור 73" בהפגנות בקפלן 23.3. ארז הראל, מערכת וואלה!
"המשטרה הראתה שוב שהיא מגן הדמוקרטיה". הפגנה להקדמת הבחירות בצומת קפלן/מערכת וואלה!, ארז הראל

רק אתמול ציינה המשטרה כי היא לא מאשרת את קיום ההפגנה בצומת קפלן, ומסרה כי " קיום ההפגנה יתאפשר במעלה רחוב קפלן, שם לטענת המוחים אין אפשרות להכיל את כמות המפגינים הצפויה. אולם, לטענת המשטרה כמות המפגינים בשבת שעברה הייתה פחותה משמעותית מזו שהציגו המארגנים, ומדובר ברצון לאזן בין חופש המחאה לבין פגיעה מינימלית בשגרת החיים".

מארגני המחאה לא נשארו אדישים להחלטה ואמרו כי הם רואים בצעד זה "פגיעה בזכותם הדמוקרטית למחות" וטענו כי "מדובר בניסיון פוליטי לדכא את המחאה באמצעות המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully